Uhrin ansiosta lippu liehuu näin Kansallisena Veteraanipäivänä.
Käyty vetämässä aamulla taloyhtiössä lippu salkoon Veteraanien Kunniaksi 🇫🇮.
Uutiset:
Mietin oharintekijöiden syitä teoilleen. Tarkoitan nyt turskan tekemää oharia pt:lle. Monesta lähteestä taas lukenut/kuullut ohari-olleista. En vaan ymmärrä tahallista kiusantekoa.Uskotko, että ohareita tehdään myöskin runsaasti turskille?
Mietin oharintekijöiden syitä teoilleen. Tarkoitan nyt turskan tekemää oharia pt:lle. Monesta lähteestä taas lukenut/kuullut ohari-olleista. En vaan ymmärrä tahallista kiusantekoa.Uskotko, että ohareita tehdään myöskin runsaasti turskille?
Kiva tarina punk-miehen proge-kokemuksista. Musikki koskettaa tai sitten ei. Jotkut sanoo että erilaisista genreistä voi opetella pitämään. Ihmettelen että miksi pitäisi. Itse olen outo ja pidän kaikenlaisisesta musiikista, kunhan siinä on sitä jotain. En ihan tiedä mikä se jotain on, mutta väliäkö sillä, kunhan tietää mistä pitää.
Itse olen proge-mies, mutta pidän monesta punk-bändistä ja biisistä.
^ Punk-miehet saavat aina progesta päänsäryn
Kun menet meidän kaupunkiimme Prahaan niin poikkea uudessa privaatissa nimeltään Luna Rosa Vinohrady.Chopinova, Riegrovy sady.Tätä privaattia tsiigaillut sillä silmällä jo pidempään.
Kun tarjotaan "Hierontaa, ei seksiä", miksi kuvissa on vietteleviä rintoja, jotka siis antaa ymmärtää seksuaalista kanssakäymistä...
Jep, tuohan täytyy selkeästi olla ns. kädetöntä hierontaa.Kun tarjotaan "Hierontaa, ei seksiä", miksi kuvissa on vietteleviä rintoja, jotka siis antaa ymmärtää seksuaalista kanssakäymistä...
Hierotaan tisseillä, en ole keksinyt muuta selitystä miksi niitä esitellään..