Tuliaseen, viinat hain alkosta. Saatana, vettä olisivat varmaan kossuna myyneet.N A T S I kaupassa, Kärkkäisellä paskan möi
Ostit ruohonleikkurin vai..?
Uutiset:
Tuliaseen, viinat hain alkosta. Saatana, vettä olisivat varmaan kossuna myyneet.N A T S I kaupassa, Kärkkäisellä paskan möi
Tuliaseen viinat hain alkosta. Saatana, vettä olisivat varmaan kossuna myyneet.N A T S I kaupassa, Kärkkäisellä paskan möi
No perkele, se kiikaritähtäin meni väärinpäin!Tuliaseen viinat hain alkosta. Saatana, vettä olisivat varmaan kossuna myyneet.N A T S I kaupassa, Kärkkäisellä paskan möi
No, en olisi enempää voinut erehtyä.
Mietin vaihteenvuoksi mun blondia työkaveria. Sekä sitä että mulla on aika yksipuoleiset jutut.
Ajattelin että jos kirjoittelisin forkalle joitakin jänniä kohtaamisia töistä mitä tämän blondin kanssa on sattunut mutta mietin myös vainoharhaisesti että jos blondi lukee tätä foorumia ja tunnistaa itsensä jutuistani ja samoin minut. Mitäkähän sitten tapahtuisi?
SInä minä tässä mietinkin.Mietin vaihteenvuoksi mun blondia työkaveria. Sekä sitä että mulla on aika yksipuoleiset jutut.
Ajattelin että jos kirjoittelisin forkalle joitakin jänniä kohtaamisia töistä mitä tämän blondin kanssa on sattunut mutta mietin myös vainoharhaisesti että jos blondi lukee tätä foorumia ja tunnistaa itsensä jutuistani ja samoin minut. Mitäkähän sitten tapahtuisi?
Mikä olisi pahinta, joka voisi käydä, jos blondi tunnistaisi sinut?
Että mitä ne ihmiset, jotka nyt jo pitää toppavaatteita, käyttää sitten kun on oikeasti kylmä. Kahta toppatakkia päällekkäin?
Miten joku ylipäätään kykenee syömään lihaa?
Miten joku ylipäätään kykenee syömään lihaa?Tosi helppoa ja on muuten vimosen päälle.