Erästä wannabe perässähiihtelijää.
Jumalauta Iivo!
Lopeta se perässähiihtely ja jätä Ville rauhaan!
Uutiset:
Erästä wannabe perässähiihtelijää.
Mietin, että olenko hävytön?
Spekulatiivisten tietojen mukaan Teemu Vasankari oli ampunut itsensä ja tyttöystävänsä Tallinnassa.
Ikinä en ole oikein ymmärtänyt sitä, että jos tienaat miljoonan niin pidät sen miljoonan ja päädyt ampumaan itsesi 52-vuotiaana kun vaihtoehtoisesti voisit tienata 770 000,00€:a ja ei tarviis ampua itseään
Spekulatiivisten tietojen mukaan Teemu Vasankari oli ampunut itsensä ja tyttöystävänsä Tallinnassa.
Ikinä en ole oikein ymmärtänyt sitä, että jos tienaat miljoonan niin pidät sen miljoonan ja päädyt ampumaan itsesi 52-vuotiaana kun vaihtoehtoisesti voisit tienata 770 000,00€:a ja ei tarviis ampua itseään
Mikään ei ole niin pysyvää kuin muutos. Jos rahat loppuu, luukku menee kiinni tai tulee istumista, niin nämä kaikki ovat siedettäviä asioita. Jos ei pokka pidä, niin voi,voi.
Mietin, että olenko hävytön?
Mietin laskiaispullia
(...oon miettinyt niin hyvin, että teoriassahan ne ovat jo puoliksi tehdyt Mutta ensin vielä yksi kuppi kahvia)
Pitää muistaa myös ketä vastaan kukakin on otellut. Jos Furyllä ei ole ollut todellista vastustajaa, niin ei kyllä "lasileuka" Klitskollakaan joka nukahti viisi kertaa. Sano mulle yksi KOVA nimi ketä vastaan se otteli. Tässä sen ottelut ja näen tasan kaksi kovaa. Fury ja Joshua - https://boxrec.com/en/proboxer/7035^ Löpönsöö nyt vaan sulle. Siellä on Fury, hakkasi Klitskon sata nolla ja hänellä ei ole yhtään tappiota. Siellä on Joshua, hakkasi Klitskon sata nolla ja hänellä on kaksi tappiota. Siellä on Usyk, hakkasi Joshuan sata nolla ja hänellä ei ole yhtään tappiota. Sitten siellä on kotihurri Helenius joka ei saa maailman mestaruus ottelua, paitsi ehkä kahden-kolmen vuoden päästä ja tulee häviämään sen.
Pitää muistaa myös ajanjaksot. Voittihan Lewis Tysonin, mut silti Lewis on kakkonen.
Lewisin vahvuus oli siinä, että pysty ottamaan sellasia iskuja vastaan millä moni tippuu. Osas pakittaa ja suojata 5 erää, mutta oli ku höyryjuna kutosessa ja hyökkäs sen jälkeen ku Tyson konsanaan.
En näe Furyllä olleen koskaan mitään todellista vastusta. Tai siis nyky raskassarja kokonaisuudessaan. Klitskon parhaat vuodet on kuitenkin 2005-2009 ja Fury vuonna 2015?
Onks täällä taas vähän ärripurri meininkiä? Pitäisi kaikkien muistaa, että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja asioista voi olla eri mieltä.Tämä olisi kaikkien hyvä muistaa mutta tilanne ei ole juuri kummempi myöskään SeksiSaitin ulkopuolella. Elämme yhden totuuden aikaa jossa ei ole tilaa valtavirrasta poikkeaville mielipiteille ainakaan koronaan ja ilmastonmuutokseen liittyvissä asioissa.
Eri mielipiteistä pitäis pystyä keskustelemaan ilman henkilökohtaisuuksiin tai ilkeilyyn menemistä 🙏 Sillon vähän kuivuu se keskustelukin. Mielipiteissä vois yrittää muistaa vanhan kliseen: asiat riitelee, ei ihmiset.
Hyvää yötä 😁
Mitä tarkoittaa "nuorehko?"Nuoruus on katsojan sielunsilmässä. Mutta mutta. Nuorehko on jotain mitä minä en ole...
Mutta oothan sä vähän sellanen söötti nuorehko pellavapää 😁 Älä kuuntele Liftiä 😁
^ Molemmat ovat tieteellisiä totuuksia. Kieltäminen tai vähättely on omaan ja lastenlapsiensa polveen ampumista. Keskustella aina voi ja siinä sinä olet oiva esimerkki 💪Tässä on puolestaan esimerkki kommentoinnista jossa ei kommentoida itse viestiä vaan ainoastaan mielikuvaa siitä mitä kommentin esittäjä on kenties ajatellut. En minä kiistä koronaa taikka ilmastonmuutosta. Vai voiko viestini ymmärtää niin?