Miten kaunis Espanjatar tänään. Aivan loistavaa palvelua
Uutiset:
Pitäisiköhän tälle loman aikana villiintyneelle pillukarvoitukselle tehdä jotain ennen keikoille lähtöä... 🤔 Oon kyllä ehtinyt jotenkin tykästyä tähän luomumalliin, mutta ehkä vanhasta tottumuksesta trimmaan kuitenkin 😁
Pitäisiköhän tälle loman aikana villiintyneelle pillukarvoitukselle tehdä jotain ennen keikoille lähtöä... 🤔 Oon kyllä ehtinyt jotenkin tykästyä tähän luomumalliin, mutta ehkä vanhasta tottumuksesta trimmaan kuitenkin 😁
Miten kaunis Espanjatar tänään. Aivan loistavaa palvelua
^^ Trimmattu pörrö on kummulla aina, posliini ei oo mun juttuVoi siellä auringonpaisteessakin kuvailla, tulee luonnollinen valo kuviin 😜😎
^ voi ei, mä oon jo ulos auringonpaisteeseen lähdössä, nyt ei jouda jäädä kuvailemaan!
Että en ymmärrä vinkumista kuntosalien kiinni olemisesta. Tänäänkin on ollut ihan törkeen nätti ilma ulkona! Ja ulkokuntosalit on auki 😉
Että en ymmärrä vinkumista kuntosalien kiinni olemisesta. Tänäänkin on ollut ihan törkeen nätti ilma ulkona! Ja ulkokuntosalit on auki 😉Täällä korvessa ei ole ulkokuntosalia jos ei ala kanniskemaan koivuja
Että en ymmärrä vinkumista kuntosalien kiinni olemisesta. Tänäänkin on ollut ihan törkeen nätti ilma ulkona! Ja ulkokuntosalit on auki 😉