Lue
Itsereflektoi
Kehity
Lukemisen ku jättää pois niin toimii
Uutiset:
Lue
Itsereflektoi
Kehity
Lue
Aina tulee uhottua, että lähden Timbuktuun. Tänään tarkistin missä se on. Malissa, Länsi-Afrikassa. Ja siellä on 29 astetta lämmintä. Ei huono.
Aina tulee uhottua, että lähden Timbuktuun. Tänään tarkistin missä se on. Malissa, Länsi-Afrikassa. Ja siellä on 29 astetta lämmintä. Ei huono.Mä taas voisin tulla haarojen levittäjäksi jos Seepeli hoitaa ne rasvat.
Aina tulee uhottua, että lähden Timbuktuun. Tänään tarkistin missä se on. Malissa, Länsi-Afrikassa. Ja siellä on 29 astetta lämmintä. Ei huono.Tai sitten lähdet Intian etelä Goan😎
Onko 40€ liikaa tohveleista 😆 Nää ois niin ihanat.
Käytä mieluummin huoriin😁
Käytä mieluummin huoriin😁
Ei mun tarvi. Mä saan pillua mikrolla 😁
Miten voi olla, ettei näillä kokemusvuosilla vieläkään osaa nuolla pillua? Kieli on kulkenut kosteassa vaossa kilometritolkulla ja vieläkin jokaisen herkutteluhetken väliin pitää laittaa parin päivän lepotauko, koska kielen kannat ovat niin kipeänä. Valtakunta kyvystä nuolla pillua tauotta!
Miten voi olla, ettei näillä kokemusvuosilla vieläkään osaa nuolla pillua? Kieli on kulkenut kosteassa vaossa kilometritolkulla ja vieläkin jokaisen herkutteluhetken väliin pitää laittaa parin päivän lepotauko, koska kielen kannat ovat niin kipeänä. Valtakunta kyvystä nuolla pillua tauotta!