Mutta missä on Nimppara Pimppara??
Uutiset:
Mietin tänään aika paljon sellaista että pitäisköhä lopettaa hupakoissa käynti kokonaan?? En tullut ainakaan vielä mietinnässäni mihinkään lopputulokseen! Mutta kyllä se on ihan fifty sixty että lopetan?!Ei kai mitään lopullista päätöstä tarvitse tehdä?
Kysynnän tilannetta Kuusamossa, Inarissa (tai sielläpäin), Levillä ja Oulussa.
Että yhdisteleekö töitä reissuun, vaiko eikö.
Kysynnän tilannetta Kuusamossa, Inarissa (tai sielläpäin), Levillä ja Oulussa.
Kysynnän tilannetta Kuusamossa, Inarissa (tai sielläpäin), Levillä ja Oulussa.Et sitten Turkuun tullutkaan...
Kysynnän tilannetta Kuusamossa, Inarissa (tai sielläpäin), Levillä ja Oulussa.Et sitten Turkuun tullutkaan...
Mitähän noille Victoria secrets stringeille ja rintsikoille oikein käy. Tuossa lukee ihan selvästi että valko/kirjopyykki. Siellä se valkopyykki nyt pyörii kirjopyykin mukana. Mä oon niitä puhtaita kalsareitani venannu aamusta asti! Päätin näyttää miten sitä pyykkiä pestään. Ei varmaan sano ees kiitosJoskus nuorempana huvitin itseäni laittamalla valkoisia sukkia samaan pyykkiin farkkujen kanssa. Sukista tuli vaaleansiniset jollaisia en ollut aiemmin omistanut. Tuntui ihan kuin olisin saanut uudet sukat.
Tämähän meni sitten ihan päin Keitelettä. Nyt se perkele huutaa minulle kitarisat punaisena kun näkee lopputuloksen. *huoh....ainut mitä aamu viidestä asti olen toivonut oli yksi kpl kalsareita. puhtaat*Mitähän noille Victoria secrets stringeille ja rintsikoille oikein käy. Tuossa lukee ihan selvästi että valko/kirjopyykki. Siellä se valkopyykki nyt pyörii kirjopyykin mukana. Mä oon niitä puhtaita kalsareitani venannu aamusta asti! Päätin näyttää miten sitä pyykkiä pestään. Ei varmaan sano ees kiitosJoskus nuorempana huvitin itseäni laittamalla valkoisia sukkia samaan pyykkiin farkkujen kanssa. Sukista tuli vaaleansiniset jollaisia en ollut aiemmin omistanut. Tuntui ihan kuin olisin saanut uudet sukat.
Nyt mietin Liftin ilmettä kun se jalat vapisten kaivaa stringejä ja rintsikoita koneesta ja katsoo onko värit tallessa
Sanot vaan Muru ostin sinulle uudet 😉
Tai piilotat ne, ei se niitä muista kun sillä on niitä kuitenkin nii-in paljon 🙈
Nyt mietin Liftin ilmettä kun se jalat vapisten kaivaa stringejä ja rintsikoita koneesta ja katsoo onko värit tallessa
Tai piilotat ne, ei se niitä muista kun sillä on niitä kuitenkin nii-in paljon 🙈
Kyllä muuten muistaa 😁
Tiedän että muistaa…Nyt mietin Liftin ilmettä kun se jalat vapisten kaivaa stringejä ja rintsikoita koneesta ja katsoo onko värit tallessa
Kyllä muuten muistaa 😁
määäää soitin ja vähän kerroin että on tilanne päällä. Salikinkku sanoi "onko rintsikat pyykkipussissa (joissakin pussissa)? Määää vastasin että ei.Se on menoa nyt
Salikinkku löi luurin korvaan.
niistä tuli nyt harmaat tai tumman harmaat. miten sen nyt ottaa meni siinä pari villapaitaakin mutta huomenna saan aamulla puhtaat ja kuivat kalsari ellei "joku" leikkaa mun kalsareita yön aikana suikaleiksi