Mahtaako Tiia ja Jouni olla Ranskassa humaltuneina punaviinistä..?
Uutiset:
^ Jos on vaikeeta, onko pakko säätää?
Jos sinun olisi pakko valita....kahdesta vaihtoehdosta toinen, kumman valitset.
Kun joudut tilanteeseen....
1) Menetät liikuntakykysi, on kipua, särkyä ja joudut vuoteen omaksi muiden armoille. Mutta ajatuksesi ovat edelleen kirkkaat ja tajuat mitä tapahtuu.
tai
2) Kehosi on täysin terve, ei kipuja, mutta pään sisällä alkaa olemaan tilanne ettet enää tiedä kuka olet ja missä. Dementia tai alzheimer tulee seuralaiseksi.
Miten jokaikisessä treffisovelluksessa tuntuu oleva 30 miestä yhtä naista kohden
Miten jokaikisessä treffisovelluksessa tuntuu oleva 30 miestä yhtä naista kohden
Koska naiset on luovuttanut treffisovellusten kanssa 🙈
Mä luotan ruokakaupan salamarakastumiseen!
En näe mitään syytä miksi joku ei rakastuisi muhun kun olen isossa hupparissa, maski naamalla, hiukset sotkuisella nutturalla ja otsa kurtussa tihrustan tuoteselostuksia sekä murisen liian hitaille kassoille. Kyllä. Sieltä Hän löytyy!
Olen urani huipulla. Olen just saanut kuudennen palluran seksisaitilla joka on paras saavutukseni ikinä missään.
Foorumin henkeä tms arvioidaan ja arvostellaan aina aika ajoin. Mun sana tähän kohtaan on se että minusta foorumin henki on hyvä, täällä on pääosin hyväntuulisia ihmisiä joiden keskusteluja on kiva lueskella ja joiden kanssa on kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta jos toisestakin. Pinpasta tulee puhuttua pääosin mutta kyllä muitakin aiheita on. Olen ollut muillakin foorumeilla, urheiluun liittyvillä yleisimmin joissa niissäkin on tärkeänä osana "muut asiat" eli ne aiheet jotka ei ole foorumin pääasia. Ne kokoaa jengiä joilla on vaan tarve hölistä. Mutta kun katselen taaksepäin ja muistelen niin ei kait missään ole ollut niin hyvä fiilis ja henki kuin täällä SeksiSaitilla. Viihdyn täällä mutta en viihtyisi täällä jos te muut ette olisi sellaisia kuin olette.
Aina aika ajoin mua harmittaa suunnattomasti se millainen ihminen itse olen. Miksi mun piti kirjoittaa sille taikka tolla epäkohteliaasti ja-tai loukkaavasti. Olenko muka minä itse niin hyvä ja hieno ihminen että joku muu tai jotkut muut ansaitsevat halveksuntaa ja vähättelyä minulta? No ei kyllä ole. Elämäni ykkössaavutus, kuusi palleroa SeksiSaitin keskusteluissa ei sisällä oikeutta olla ylimielinen mulkku.
Ihmisenä kasvaminen on elämän mittainen matka. Tukekaa mua tässä kasvussa jotta munapää-puoleni ei työntyisi niin paljon esille kuin se yapaa tehdä. Tykkään teistä kaikista.
Olen urani huipulla. [...]
Mun sana tähän kohtaan on se että minusta foorumin henki on hyvä [...] kuusi palleroa SeksiSaitin keskusteluissa ei sisällä oikeutta olla ylimielinen mulkku.
Ihmisenä kasvaminen on elämän mittainen matka. Tukekaa mua tässä kasvussa