Minne Lasihelmi on hävinnyt?Allekirjoituksen mukaan lomalla heinäkuun.
Uutiset:
Minne Lasihelmi on hävinnyt?Allekirjoituksen mukaan lomalla heinäkuun.
Et ei saisi valittaa mut vituttaa silti tää kuumuus 😭😩Mietin, että miksi ei saisi valittaa. Tottakai saa valitta jos ja kun on huono olo kuumuuden takia. Ihmisillä on jotenkin ihmeellinen tapa ajatella tästä.
Miks ei kesäloma vois olla kolme kuukautta🤔
Et ei saisi valittaa mut vituttaa silti tää kuumuus 😭😩Mietin, että miksi ei saisi valittaa. Tottakai saa valitta jos ja kun on huono olo kuumuuden takia. Ihmisillä on jotenkin ihmeellinen tapa ajatella tästä.
Mua ainakin vituttaa valittavat ihmiset. Semmonen naama norsun vitulla kokoajan. Mä oon jotenki allerginen niille. Nostaa sellaista ahdistusta pintaan ja ärtymystä ja vitutusta. Sitten kun niille huutaa niin paljon kun keuhkoista lähtee, että: "LOPETA SE VITUN VALITUS JA SUKSI NIIN SYVÄLLE VITTUUN, ETTÄ KUKAAN EI KOSKAAN ENÄÄ TULE KUULEMAAN SINUN PIIPITYSTÄ" niin otetaan sellainen marttyyri asenne ja sanotaan hulluks. Outoja tyyppejä. Jännä muuten, että se vituttaa vaan livenä eikä esim. täällä palstalla. Täällä varmaan pääsee heistä eroon kun sulkee selaimen. Valitan valittajista, siis valitan😁
Nämä on laatusarjiksia mutta 300€ sarjakuvista on aika paljon. Onhan tuossa toki paljon luettavaakin.Jos se on hyväkuntoinen ja täydellinen, niin kannattaa. Itselläkin joitain tuohon sarjaan kuuluvia kirjoja.Luutnantti Blueberry -sarjassa on 29 albumia. Näitä on julkaistu kovakantisina sarjakuvakirjoina niin että yhteen kirjaan on koottu useamman albumin tarinat. Huuto.netissä joku myy pakettia hintaan 300€. Pitäisikö tarjota jotakin.
Ei tyhmä se joka pyytää, aina voi tarjota... Lopputulos on kai selvillä:
1. tulee palaute hävyttömästä tarjouksesta ja rahnukka jää lompsaan, tai
2. lompsa kevenee...
Mua ainakin vituttaa valittavat ihmiset. Semmonen naama norsun vitulla kokoajan. Mä oon jotenki allerginen niille. Nostaa sellaista ahdistusta pintaan ja ärtymystä ja vitutusta. Sitten kun niille huutaa niin paljon kun keuhkoista lähtee, että: "LOPETA SE VITUN VALITUS JA SUKSI NIIN SYVÄLLE VITTUUN, ETTÄ KUKAAN EI KOSKAAN ENÄÄ TULE KUULEMAAN SINUN PIIPITYSTÄ" niin otetaan sellainen marttyyri asenne ja sanotaan hulluks. Outoja tyyppejä. Jännä muuten, että se vituttaa vaan livenä eikä esim. täällä palstalla. Täällä varmaan pääsee heistä eroon kun sulkee selaimen. Valitan valittajista, siis valitan😁
Joo en minäkään pidä sellaisista aina valittavista negatiivisista ihmisistä. Nyt vaan sattuu kyrsimään tää kuumuus, mut onneks voi olla himassa vaan alasti ja ulkona mekko päällä ilman rintsikoita 😂🙈
Onko liiallinen rehellisyys kuitenkin pahasta?
Jos esim huomenna on sukujuhlat jotka ei kiinnosta vittuakaan, niin jos laittaa tekstarin, että "nyt on niin kova kännipäällä ettei millään pääse ja haistakaa muuten pitkä vittu" niin onko se jo liian rehellistä🤔