Mun lempinimi on Dr.Love. Usea ystäväpariskunta on ollut sitä mieltä, että mun pitäs alkaa parisuhdeterapeutiksi. Olen samaa mieltä. Olen oikein etevä monessa muussakin asiassa. Toinen lempinimeni on: "yliyksinkertaistaja". Mutku kaikki on oikeesti yksinkertaista. Jengi haluu vaan tehdä asioista vaikeaa, koska muuten niillä ei ole elämää/duunia jos tehdään kuten Kiinalaiset. 5 raiteinen juna-asema yhdessä yössä. Meillä on sama tietotaito, mutta ku jengi miettii, että mitähän me sitten tehdään ne loput 729 päivää?
Vittu yhdellä max. kahdella terapiatunnilla pystyy pätevä terapeutti "parantamaan" ihmisen kuin ihmisen. "mut mitä mä sitten teen sen loput 3 vuotta?".
Parisuhdeterapia yhdessä viestissä, saa käyttää. Kun nyt yhteiskunta on muokannut miehistä jotain vitun keskustelijoita ja tunteellisia otuksia joita ei yksikään nainen jaksa kuunnella, niin: Nainen puhuu, mies kuuntelee. EI. VITTU. KOSKAAN. TOISIN. PÄIN.
Naisille vinkki, kun mies alkaa lässyttää tunteistaan, tai työpäivästään tai muuta paskaa, niin kysytte:
"jos nyt otan poskeen, saat panna perseeseen ja sen jälkeen ass to mouth rojut nieluun ja saat mennä autotalliin puuhastelemaan ja ottamaan kaljaa, niin miten kauan lupaat olla turpa kii?" Helposti menee pari kolme päivää.
Koska mies ei ole niin yksinkertainen kun naiset luulee, niin on myös toinen tapa. Mut ne loppuu sit tähän. On vaan kaksi versiota:
"jos nyt otan poskeen, saat panna perseeseen ja sen jälkeen ass to mouth rojut nieluun ja saat mennä autotalliin puuhastelemaan ja ottamaan kaljaa, niin miten kauan jaksat kuunnella mun työpäivästä ja naapurin Lissun ongelmista ku se joutuu ottamaan mieheltään suihin ja perseen kautta rojut nieluun?"
Helposti jaksaa kolmevarttia. Tunti on kuitenkin liikaa.
Tässä oli täysin tyhjentävä parisuhdeterapia josta toiset laskuttaa helposti 30kiloo.
Tämmöttii siis mietin..
P.s. mies: olisitko tyytyväisenä loppuelämäsi turpa kiinni jos saisit kolme-neljä kertaa viikkoon poskihoidon ja perseen kautta rojut nieluun ja saisit mennä sen jälkeen autotalliin puuhastelemaan ja juomaan kaljaa? Aivan.
P.s.p.s. nainen: oletko törmännyt koskaan ongelmaan, että mies ei kuuntele? Aivan.