Loppuviikon kahta tapaamista.
Uutiset:
politiikka ketjua olen miettinyt paljonkin. siellä ei ole nykyään yhtään täysjärkistä postaajaa.
tietysti ymmärrettävää kun yhden mahtavan puolueen edustus loistaa poissaolollaan..
politiikka ketjua olen miettinyt paljonkin. siellä ei ole nykyään yhtään täysjärkistä postaajaa.
tietysti ymmärrettävää kun yhden mahtavan puolueen edustus loistaa poissaolollaan..
Miten hirvensarviöljyn hajun saa pois?Käymällä sikalassa? En ole satavarma toimiiko mutta kannattaa kokeilla?
Miten hirvensarviöljyn hajun saa pois?Käymällä sikalassa? En ole satavarma toimiiko mutta kannattaa kokeilla?
Mietin et millohan se Ronja laittaa pepunpyöritystä gif-ketjuun
Aloin juuri miettimään samaa 🤔😊
Mietin tänään että elämässä on monia valintoja..Miten hirvensarviöljyn hajun saa pois?Käymällä sikalassa? En ole satavarma toimiiko mutta kannattaa kokeilla?
Miten mä en nyt ihan kauheesti innostu tästä.. 🤔
Jos koronarokotuksessa annetaan 5G-siru, miksi tarvitaan kaksi rokotusta?
Sama homma, tästä lähtien äänestän kokoomus-persut akselilla. Kepu petti nyt sen viimeisen kerran.politiikka ketjua olen miettinyt paljonkin. siellä ei ole nykyään yhtään täysjärkistä postaajaa.
Olen ikäni ollut Keskustan mies, mutta nyt kuntavaaleissa hyppäsin Kokoomukseen. Vetoan juttujeni huonouden perustavan siihen