^^ Mä myös juttelen tapaamisen alussa jonkin hetken kun en oikein osaa tarrata suoraan kiinni. Useimmiten oman päiväni tapahtumista ja mitä musiikkia laitetaan soimaan tapaamisen ajaksi.
Uutiset:
Mietin mihin ollaan tultu kun asiakas oli huolissaan ja kysyi kuulunko jo seksinmyyjien verkostoon josta oli täällä lukenut.
Tottakai jutella saa ja saatan jopa vastata kysymyksiin
Mutta jätän mielelläni uskonnon, politiikaan ja muut tärkeät tai henkilökohtaiset aiheet pois ainakin puolen tunnin tapaamisista.
Olis hyvä kun täällä olisi fb henkinen julkinen peukuttaminen mahdollista.
Mietin tuota liikkumisen rajoittamista, jota nyt valmistellaan. Vain välttämättömillä asioilla saisi käydä kuten lääkärissä, apteekisssa, ruokakaupassa ja ehkä alkossa. Käytännössähän tuo siis tarkoittaa kaikkien erikoisliikkeiden ja palveluiden sulkemista kyseisellä alueella. Aika rajua.Itse asiassa alan masokistisesti toivoa tätä. Osoittaisi vain se, miten sekaisin se joukko tuolla on. Ja sitä yhtä asiaa ei edelleenkään olla pystytty torppaamaan.
Että pitäisikö mun laittaa joku avatar-kuva? No en jaksa, ehkä huomenna.
Eikös se ole huomenna?Että pitäisikö mun laittaa joku avatar-kuva? No en jaksa, ehkä huomenna.
Pitäisi
Onks tänään jo huomenna?
Eikös se ole huomenna?Että pitäisikö mun laittaa joku avatar-kuva? No en jaksa, ehkä huomenna.
Pitäisi
Onks tänään jo huomenna?