^Tärkeintähän näissä eliitin kokoontumisajoissa on se, että päästään heristelemään sormea tavalliselle rahvaalle ja heidän kestämättömälle tavalleen elää elämäänsä.
Uutiset:
Ilmastovouhotus kaikenkaikkiaan. Lähes yhtä paljon naurattaa sen tuomat lieveilmiöt.
...tana, nythänmä mä vasta hokasin, mulla transportteri alla, neliveto, homma hoituu nyt paskemmillakin keleill ja maastoill. Vaan hurua ajelen joten ei huolta Ville, panomiehet ajaa Vitolla...No eilen kävin ja tänään olisi taas tarkoitus käydä. Nauratti eräs vito kauppias, joka myi edellisen viton mulle ja yritti myydä uutta. Sanoin, että edellinen toimii yhä edelleen hyvin ei ole uudelle tarvetta. Vastaus oli, mutta kun tää on niin hyvä tarjous ja tuohon uuteen mahtuu leveämpi patja sisälle...
Hanki mieluummin vanha Volvo 240 2.4D savuttaa sitten maan perusteellisesti. Autossa on muuten volkkarin 2.4l diesel... volkkari....
Kesällä 2018 Jyväskylässä vieraimmassani kävin käsiini tyhjentämässä.
"Ennakoivan tekstinsyötön" ehdoton helmi.Parapraksis 😂
"Ennakoivan tekstinsyötön" ehdoton helmi.Se on joskus petollista. T:nimimerkillä, lähetä tekstari omalle jälkikasvulle....