^ luulen että vuoden vanhaan ketjuun on saatu se mitä on haettukin vaikka se aluksi epätoivoiselta näyttikin
Uutiset:
^ luulen että vuoden vanhaan ketjuun on saatu se mitä on haettukin vaikka se aluksi epätoivoiselta näyttikinÄläs sano veikkoseni. Vuoden vanhasta ketjusta kun kyse ja jos tämän hupakon autonrämä on silloin leimattu niin nythän se olisi siis taas ajankohtaista Eli viestiäpä vaan tännepäin jos apua tarvitsee (en myöskään ole gynekologi).
Oletko ihan varma että jousi meni?No en kyllä, maallikon arvaus vaan. Mutta joku mukava herrasmies lupautui jo onneksi alustavasti vilkaisemaan huomenissa että mikä tossa tarkemmin mättää
Kyllä maailma on mallilaan, kun jousen kuntoon hoitaa Jousimies. Käytettyä osaa ehdottanee hän, sillä onhan kyseessä tonnin autoALLE tonnin auto! Ennen joulua tosta maksamani summa oli totta puhuen kyllä lähempänä viittä hunttia kuin tonnia, ja varmaan tässä kuukausien kuluessa arvo vaan laskenut..
^Nimestä ja kirjoituksesta päätellen ammattimies. Minkähän merkkinen auto on kyseessä?Volvo toi on, tarkempia tietoja sopii tiedustella yksärillä jos kiinnostaa Pienenä naiset ratissa -kevennyksenä kerrottakoot että luulin hävettävän pitkään että Volvo on vaan joku Volkswagen-merkkisten autojen hellittelynimi
Volvo toi on, tarkempia tietoja sopii tiedustella yksärillä jos kiinnostaa Pienenä naiset ratissa -kevennyksenä kerrottakoot että luulin hävettävän pitkään että Volvo on vaan joku Volkswagen-merkkisten autojen hellittelynimiLienee prefacelift (ennen 2002) S/V40? Noihin ei sovi eteen kun otteeseen merkitty rengaskoko, olikoha 195/60 (tai /55, en muista ulkoa) R15, ja jo 195/65 R15 ottaa kulutuspinta kii jousilautaseen ja pitää ikävää rahinaa.
Lienee prefacelift (ennen 2002) S/V40? Noihin ei sovi eteen kun otteeseen merkitty rengaskoko, olikoha 195/60 (tai /55, en muista ulkoa) R15, ja jo 195/65 R15 ottaa kulutuspinta kii jousilautaseen ja pitää ikävää rahinaa.Öömmm luulen että toi taitaa olla just sen verran nuori että kasvot on ehkä kohotettua mallia, en mee kyllä vannomaan. Noi samat kesärenkaat oli tossa käytössä kun tein kaupat, niin luulen että vika ei kyllä oo niissä Niin ja talvikiekoista yks on ajokelvottoman hajalla, en kai mä nyt muuten ois näin ajoissa kesärenkaita vaihdellut
Vaihda ne talvikeikot takas ja kokeile jatkuuko meteli. Jos jatkuu, vika on muualla
Selvisikö vika vai katseliko ”herrasmies” ihan muuta? 🤔Oletko ihan varma että jousi meni?No en kyllä, maallikon arvaus vaan. Mutta joku mukava herrasmies lupautui jo onneksi alustavasti vilkaisemaan huomenissa että mikä tossa tarkemmin mättää
Ei selvinnyt, nielen ylpeyteni ja ajan auton korjaamolle tällä viikolla Toivottavasti ei rengas mee rikki kun nyt toi jousioleteuttu hinkkaa sitä vasten..Selvisikö vika vai katseliko ”herrasmies” ihan muuta? 🤔Oletko ihan varma että jousi meni?No en kyllä, maallikon arvaus vaan. Mutta joku mukava herrasmies lupautui jo onneksi alustavasti vilkaisemaan huomenissa että mikä tossa tarkemmin mättää
Kiinnostaa mikä tuli renkaanvaihdon yhteydessä
Aktivoinpa vanhan ketjuni koska nykynen kaara kaipais vähän katsojaa Kesärenkaita vaihtaessa katkaisin ilmeisesti toisen etujousen (?! tee itse ja säästä helvetti) ja se hinkkaa rengasta vasten nyt niin etten tiiä uskaltaako tota ajaa edes korjaamolle. Eikä alle tonnin autoon kyllä kauheasti huvittaisi rahaa kaataakkaan..
Youtube on kyllä täynnä ohjevideoita jousien vaihtamiseen, mut eihän mulla oo helvetti tollasia työkaluja Neito hädässä, auttakaa!
Vaihtamalla renkaita et jousta saa poikkiKyllä kierrejousen saa poikki renkaita vaihtaessa.