Istuskelen sohvalla, ruoka uunissa ja ihmettelen et mitähän sitä sit tekisi 🙄Mitä olisi ruokana?
Tarjoiletko minulle sen jotenkin kivasti jos tulen? 🤔😜
Uutiset:
Istuskelen sohvalla, ruoka uunissa ja ihmettelen et mitähän sitä sit tekisi 🙄Mitä olisi ruokana?
Tarjoiletko minulle sen jotenkin kivasti jos tulen? 🤔😜
Makaan sohvalla. Väsyttää niin paljon, että tarttisin varmaan päikkärit 😴
Just heräillään ”päikkäreiltä” 🥱Makaan sohvalla. Väsyttää niin paljon, että tarttisin varmaan päikkärit 😴
Mä voin tulla peitteleen sut päikkäreille 😘
Just heräillään ”päikkäreiltä” 🥱Makaan sohvalla. Väsyttää niin paljon, että tarttisin varmaan päikkärit 😴
Ihmettelinkin miksi toinen pakara oli yhtäkkiä märkä 🙈Just heräillään ”päikkäreiltä” 🥱Makaan sohvalla. Väsyttää niin paljon, että tarttisin varmaan päikkärit 😴
Siis annoinko mä siellä pimeässä sun pyllyyn pusun..?🙈 Ei taida olla Netan tukkaa nyt mulla hampaiden välissä...😳
^ suositus halloumi-burgerille. Ekan kerran kun tuli syötyä, kaveri sitä oli ylistänyt joten piti kokeilla. Kun sen sain ihmettelin missä on pihvi... ...ai ei kuulu ollakkaan. No syödään ken kerran tilasin... Tulee syötyä kun tullaan siihen paikkaan... (sääli kyllä, nykyään harvemmin) Kotona en ole tehnyt... vielä.Niin, teme tuossa oli syönyt sitä oliko se nyt eilen ja olin siitä kiinnpstunut, mutta minullehan hän ei vastaile. Mutta kiitos sinulle tästä. Myöhemmin tällä viikolla testaan.