Ajattelin laittaa tällaisen äänestysmuotoisen kyselyn psykologiaa opiskelevana, koska aihe kiinnostaa ja koska olen enemmän aikuisiällä omassakin elämässäni tainnut jo oppia siitä miten pidetään yllä ja parhaimmillaan kehitetään omassa elämässään turvallisia kiintymyssuhteita omiin läheisiin, kuten lähisukulaisiin, läheisiin ystäviin ja ennen kaikkea siihen omaan rakkaaseen puolisoon. Ainakin minä koen voivani hyvin nykyisen naisystäväni kanssa ja uskon, että ennen kaikkea tuo seikka varmasti positiivisella tavalla vaikuttaa siihen miksi kohtelen seksi- ja seuralaispalveluntarjoajana ja ammattilaistyttönä asiakkaitani keskimäärin paremmalla asenteella sekä mitä todennäköisimmin kunnialla, arvonannolla, huomioonottamisella, empatialla ja lähimmäisenrakkaudella parhaani mukaan kuin mitä suinkin vain nykyisellään pystyn. Tälleen ei-heterona eli pan-/biseksuaalina naisena.
Lisäksi minulla on nykyään paremmat vuorovaikutukselliset välit jopa omaan äitiini, jonka kanssa on ollut yhdet elämänmatkan suurimmista haasteista ja kompastuskivistä aiemmassa elämässäni (toisin kuin faijaani, jonka kanssa välit olivat lähes aina läheisiä ja empaattisia jo lapsuudessa) ja olemme hyvin puheväleissä äitini kanssa sekä hän on nykyään halukkaampi tukemaan ja auttamaan minua joissakin todellisissa elämän jatkumon haasteissa.
Mutta siis itse aiheeseen:
Toimivatko turvalliset kiintymyssuhteet parempana lähtökohtana seksityölle?
Kommentteja, mielipiteitä...?
Lisäksi minulla on nykyään paremmat vuorovaikutukselliset välit jopa omaan äitiini, jonka kanssa on ollut yhdet elämänmatkan suurimmista haasteista ja kompastuskivistä aiemmassa elämässäni (toisin kuin faijaani, jonka kanssa välit olivat lähes aina läheisiä ja empaattisia jo lapsuudessa) ja olemme hyvin puheväleissä äitini kanssa sekä hän on nykyään halukkaampi tukemaan ja auttamaan minua joissakin todellisissa elämän jatkumon haasteissa.
Mutta siis itse aiheeseen:
Toimivatko turvalliset kiintymyssuhteet parempana lähtökohtana seksityölle?
Kommentteja, mielipiteitä...?