Yksi ystävä tietää, ei toki kaikkea mutta vähän. Reaktio oli yllättynyt ja ymmärtäväinen mutta myös haluton kuulemaan asiasta enempää.
Uutiset:
jpetke

Huikea tyyppi
Vieras0424

Nauttii muiden arvostusta
Minttu

Piristää muiden päivää
Vieras0360

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0140

Rakastajien aatelia
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Itse miettisin kertomisessa/tunnustamisessa miksi sen tekee ja mitä sillä haluaa saavuttaa?
Niin kauan kun yleinen suhtautuminen on mitä on, itsesuojeluvaistoa kannattaa kuunnella ja pitää asia itsellään, jos on työpaikka, perhettä ja muuten aktiivinen ihminen. Aluksi voi tuntua että eihän tässä mitään mutta tekemiset saatetaan lyödä päin näköä yllättävissäkin tilanteissa ja yllättäviltäkin ihmisiltä, niiltäkin joista sellaista ei uskoisi. Avautumista varten on olemassa kollegat puolin ja toisin.
Venla

Foorumihierarkian huipulla

Vieras0360

Näyttää hyvää esimerkkiä
Kollikissa2

Piristää muiden päivää
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
Pukumies40

Piristää muiden päivää
Se kuva joka julkisuudesta tästä harrastuksesta jaetaan on täysin toinen, mitä tämä tuohu todellisuudessa on. Muistan minkälainen omat oletukset oli ennen harrstuksen aloittamista.Miten se todellisuus erosi oletuksista?
Ne ihmiset, jotka hyväksyvät sinut juuri sellaisena kuin olet, ovat niitä jotka kultaa arvokaampina ystävinä, tuttuina ja sisaruksina.
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
bbwnanna

Huikea tyyppi
Tulipa mieleeni, että aikonaan eräs ex-työkaveri kertoi minulle ryhtyneensä myymään seksiä. Tuli kyllä puskista, en olisi uskonut. Mielikuva hänestä muuttui positiivisemmaksi, en ollut ajatellut hänen olevan niin ennakkoluuloton ja rohkea. Ajatus asiakaskäynnistäkin kutkutti, mutta olin onnellisessa parisuhteessa joten se ei ollut vaihtoehto.