Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: kyssäri nuorelta aloittajalta  (Luettu 5722 kertaa)

Poissa hehexd

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
kyssäri nuorelta aloittajalta
« : Syyskuu 23, 2020, 22:48:52 »
Hei, olen siis 18 ja ajattelin käydä yhden myyjän palveluja kattomassa ku ei kauhee pelkkä deittailu seksi kiinnosta, joten mietityttää tässä nyt että käännytetäänkö pois nuoren näköset tallaajat? Tietty iän voin todistaa paikanpäällä.
Rapid Deployment Forces (FRDF)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #1 : Syyskuu 23, 2020, 22:51:59 »
En usko ongelmaa olevan kun on täysi ikäinen. Yhteyttä ottamalla hupakkoon voi vielä varmistaa👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa hehexd

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #2 : Syyskuu 23, 2020, 22:53:06 »
^ jes, kiiti nopeasta vastauksesta.
Rapid Deployment Forces (FRDF)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #3 : Syyskuu 23, 2020, 23:26:20 »
Jotkut mimmit on asettanu ikärajoja, toi oma ikä tosiaan kannattaa tuoda esiin ajanvarausvaiheessa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2020, 07:29:45 »
18 onkin erinomainen ikä aloittaa huorissakäynti. Sattumalta olin itse samanikäinen, kun aloitin 1990. Nyt kun muistelen niin kukaan ei koskaan ole pyytänyt minulta papereita vaikka joskus 90-luvulla asiasta kyllä kysyttiin mutta vain jokusen kerran. Silloin riitti se minkä itse sanoi iäksi. Eli  jos homma ei ole ihan kauheasti muuttunut iän todistaminen on pikkujuttu.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #5 : Syyskuu 24, 2020, 16:10:36 »
Hei, olen siis 18 ja ajattelin käydä yhden myyjän palveluja kattomassa ku ei kauhee pelkkä deittailu seksi kiinnosta, joten mietityttää tässä nyt että käännytetäänkö pois nuoren näköset tallaajat? Tietty iän voin todistaa paikanpäällä.

Jos asian tuonut esille jo varausvaiheessa, niin en usko että käännytettäisiin pois.
Joillain voi olla jotain korkeampia ikärajoja, mutta ne tulee sitten ilmi jo aikaa varatessa kunhan kertoo oman iän.
Jos tosiaan on kovin nuori ja jos vielä sattuu sitten näyttään näyttään ikäistään nuoremmalta, niin voi olla että iän todistaminen voi tulla tarpeen. Kun myyjän vastuulla kuitenkin on se ettei myy alaikäiselle.
Mutta onnea tapaamiselle, toivotaan oikein hyvää ensikosketusta tähän harrastukseen! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #6 : Syyskuu 24, 2020, 17:30:47 »
Mä olen pari kertaa pyytänyt henkkarit, ja ne voi halutessaan näyttää niin, että peittää nimen, kunhan tunnistettava kuva ja syntymäaika näkyy. :)

Kuten Venla tuossa sanoi, on myyjän vastuu olla myymättä alaikäiselle, joten siksi se ikä on tarkistettava, jos yhtään epäilyttää. Pari kertaa mua on myös lähestynyt tyyppi, joka sitten kysyessäni, onko valmis näyttämään ne henkkarit, onkin myöntänyt olevansa vasta 17v. Silloin tervetuloa uudelleen kyselemään, kun on tullut ikää vähän lisää...  ;)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1161
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #7 : Syyskuu 24, 2020, 20:28:32 »
Käsittääkseni moni kotikaupungissaan töitä tekevä palveluntarjoaja asettaa ikärajan varmistaakseen ettei ns. omat kontaktit osu pokiksi.
Ei niin, etteikö sittenkin näin voisi käydä.
You and me, part-time lovers

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #8 : Syyskuu 24, 2020, 21:33:07 »
Kerrot olevasi 20v jos jotain kysyy, kerrot rohkeasti toiveistasi ja sanot vaikka käyneesi aikaisemminkin huorissa. Ei ne huoratkaan rehellisiä ole.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #9 : Syyskuu 24, 2020, 22:28:20 »
^No ei. Ja aina minäkin valehtelen iän. Nuorena ylöspäin, nykyään alaspäin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1161
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #10 : Syyskuu 25, 2020, 09:26:53 »
Hehe, tajusin just että minä näytin viimeisellä tapaamalleni hupakolle henkkarit todistaakseni että on syntymäpäiväni :)
Eka kerta näissä hommissa, eikä tässäkään toki sen kummempaa ollut.
You and me, part-time lovers

Poissa hehexd

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #11 : Syyskuu 30, 2020, 04:02:03 »
toine kyssäri tähä, nii onko mitään juttuja mitä kannattaisi kokeilla ekalla kerralla, gfe, 69't, etc???
Rapid Deployment Forces (FRDF)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #12 : Syyskuu 30, 2020, 09:40:50 »
Minä vahvasti suosittelisin, että toisilta ei ikinä kysyttäisi, mitä tapaamisella kannattaa tehdä.

Minulle usein sanotaan, että voisin varmasti ehdottaa jotain kivaa tekemistä tapaamiselle, koska asiakkaalla itsellään ei oikein ole ideoita. Vastaus tähän on, että en voi. Minä olen tavannut ihmisen, joka halusi tunnin ajan haistella ja nuolla varpaitani, ilman seksiä. Sitten olen tavannut ihmisiä, jotka maksavat minulle siitä, että kyykistyn heidän päälleen ja väännän tortun suoraan heidän suuhunsa. Mitä tältä väliltä voisin mahdollisesti arvata ehdottaa ihmiselle, josta en tiedä muuta kuin nimimerkin ja sen, että hän haluaa tavata minut?

En minä seksityöntekijänä osaa vastata tuohon mitään. Kaikilla ihmisillä on niin erilaiset aivot, kehot ja kokemushistoria, että mikään ei tunnu kahdelle eri ihmiselle samalta. Eri seksiasennot toimivat eri ihmisten välillä aivan eri tavalla, jonkun kanssa doggystyle voi vaikka olla paras asento, toisen kanssa se voi olla todella kivulias, ja kolmannen kikkeli ei edes pysy sisällä siinä asennossa. Ei ole olemassa mitään universaalia nappia, jota painamalla *insert man here* saa hyvän olon.

Niin mitäs sitten, kun etukäteen sovitaan kokeilevamme jotain kivaa juttua, josta ainakin Kaaleppi ja Hubert kovasti tykkäsivät, ja sitten odotat sitä koko päivän ihan innoissasi, ja paikan päällä selviää, että sinähän et edes taivu siihen asentoon?

Sitä on kai helppo ajatella, että nyt kun huoriin kerran mennään, niin sitten pitää kokeilla koko rahan edestä kaikki, mitä saatavilla on. Ja okei, jos haluat tehdä niin, niin sitten tehdään niin. Mutta siitä tulee helposti sellaista kiireistä hätiköintiä, etten tiedä, onko se asiakkaalle lopulta nautinnollistakaan. Uusia nautinnon aiheita voi löytää koko elämänsä ajan, mutta toisaalta moni 18-vuotias tietää jo valmiiksikin aika paljon siitä, mikä on itselle hyvä ja minkälaiset asiat itseä kiinnostavat. Se on minusta tosi hyvä paikka aloittaa.

Jos haluat vain harrastaa seksiä, tai sinulla on mielessä joku fetissi, niin minusta se on hyvä perustus, jonka päälle voit pikku hiljaa rakentaa omia kokemuksia ja löytää itse itsellesi hyviä suosituksia siitä, mitä tapaamisella kannattaa tehdä. Ja jos joku juttu pyörii mielessäsi, muttet tiedä, haluatko oikeasti kokeilla sitä, niin voit etukäteen kysyä siitä. Jos se on huoralle ok, niin sen voi jättää ehkä-kansioon, että kokeillaan sitä tapaamisella sitten jos alkaa tehdä mieli.

...

Eiku ai niin, minähän olen huora. Katsotaanpas, mitkä minulla ovat kalleimmat ekstrat... Okei joo, suosittelisin että tapaamisella kokeilet anaalia, sekä kakka- ja oksennusleikkejä sängyllä. Ja tapaamisen pituudeksi suosittelen, että otat 2-4 erillistä 15 minuutin tapaamista, vaikka peräkkäisinä päivinä, kun se on minulle kaikkein kustannustehokkainta 8)
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #13 : Syyskuu 30, 2020, 10:50:05 »
^ Ai shaatana, haluaisin nähdä turskan ilmeen, kun torttu mätkähtää suuhun pyytämättä 🤣🤣🤣

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #14 : Syyskuu 30, 2020, 11:31:13 »
No niin kyllä minäkin, mutta se olisi tosi paskaa asiakaspalvelua (he he, paskaa), joten tyydyn tekemään vain sitä, mistä minulle maksetaan.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #15 : Syyskuu 30, 2020, 12:47:10 »
Okei joo, suosittelisin että tapaamisella kokeilet anaalia, sekä kakka- ja oksennusleikkejä sängyllä. Ja tapaamisen pituudeksi suosittelen, että otat 2-4 erillistä 15 minuutin tapaamista, vaikka peräkkäisinä päivinä, kun se on minulle kaikkein kustannustehokkainta 8)

Saako sulta nää kaikki extrat vartin ajalle? Haluaisin olla näkemässä kyseisen tilanteen.   ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #16 : Syyskuu 30, 2020, 13:09:50 »
No maksa ja tule katsomaan ;D

Kyllä sitä on ihan ihme viritelmiä saatu mahtumaan varttiin, kun asiakas on halunnut. Tämäkin teoriassa onnistuu niin, että asiakas tulee sisään minuutilleen oikeaan aikaan, eikä käy suihkussa, vaan mennään heti makuuhuoneeseen ja vaatteet pois ilman mitään pusi pusi hempeilyjä. Kumi paikoilleen, käännyn väärin päin asiakkaan päälle ja väännän tortun hänen rinnalleen samalla, kun syväkurkutan maanisesti niin, että yrjö lentää. Tämä onnistuu, koska en ole vuorokauteen käynyt kakalla, olen puoli tuntia ennen tapaamisen alkua tankannut mahaan puuroa, jogurttia ja vettä, ja 20 minuuttia ennen tapaamista tuikannut peräruiskeen toisesta päästä sisään. (Ja tämän vuoksi se maksaa ekstraa.)

Sitten työnnetään pippeli pyllynreikään, ja asiakas laukeaa ensityönnöllä, koska hän on superkiihottunut minuuttimuna. Ideaalitilanteessa kaikkeen tähän kuluu yhteensä 11- 12 minuuttia.

Sitten suihkuun, hinkataan asiakas puhtaaksi saippualla, huuhdellaan, soodalla, huuhdellaan, ja jos asiakkaan iho kestää, niin huuhdellaan vielä väkiviinaetikalla, ja lopuksi vedellä. Kuivaus, vaatteet, ovesta ulos.

Ja minä jään siivoilemaan itseni, pesemään sängyssä olleet raskaan sarjan muovitukset, vaihtamaan petivaatteet, pesemään pyykkiä, desinfioimaan vessan ja tuulettamaan koko asunnon. Tämänkin vuoksi se maksaa ekstraa.

Mutta joo, kokemuksellani suosittelisin oikeasti varaamaan tällaiselle setille vähintään puoli tuntia.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2020, 13:18:17 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #17 : Syyskuu 30, 2020, 14:00:27 »
toine kyssäri tähä, nii onko mitään juttuja mitä kannattaisi kokeilla ekalla kerralla, gfe, 69't, etc???

Ensinmäiseen kertaan ei kannata kauheasti lyödä extra palveluita. Voi mennä aika hosumiseksi. GFE kuuluu monesti jo itsessään palveluun useimmilla naisilla. Hyvä, perus setin ensikokemus niin voi jatkossa sitten harkita muutakin ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #18 : Syyskuu 30, 2020, 14:10:07 »
No maksa ja tule katsomaan ;D
..

Oho, katsomopaikkoja! Oletettavasti vain seisomapaikkoja..?  ;D

Amator

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: kyssäri nuorelta aloittajalta
« Vastaus #19 : Syyskuu 30, 2020, 14:15:43 »
Saisko tuohon KPn settiin vielä yhdistettyä pissaa? Voisin kyllä maksaakin tuon näkemisestä, mutta kai saan vähän alennusta normihinnasta, kun olen niin helppo asiakas..?  ;D