^
Ellet ole huomannut niin Lifti on kyllä palannut.
Kaipaan Heselle tarkkaavaisuutta.
Uutiset:
Jeesusta ei ole näkynyt pariin tuhanteen vuoteen? Minneköhän hemmo on kadonnut...Lupaili kuulemma myös palata piakkoin. Ei ole toistaiseksi kuulunut.
Tibenius kait lähti täältä ovet paukkuen s-opistolle. Hevosmiesten tietotoimisto on kertonut, että kirjoittaisi nyt täällä jollain toisella nikillä. En sitten tiedä mikä on totuus.Niitä lukuisia hupakoita, jotka ennen tänne kirjoittelivat...ennen kuin pieni ja äänekäs porukka sai retoriikallaan ajettua heidät pois. Ja kaipaan myös Granadoa.Olisikohan sinunkin syytä katsella peiliin.
Minä kaipaan Tibeniusta.
Niitä lukuisia hupakoita, jotka ennen tänne kirjoittelivat...ennen kuin pieni ja äänekäs porukka sai retoriikallaan ajettua heidät pois. Ja kaipaan myös Granadoa.
^
Hese my dear, älä yleistä. Minä ja moni muu ovat pelanneet tätä peliä vain yhdellä nikillä. Sitten on amatöörit, kolmosdivarissa, jotka tarvitsevat monta nikkiä. Iät ja ajat, mutta fakta ei muutu.^Kaikki samat tyypit, jotka näillä foorumeilla on pöyrineet iät ja ajat, ilmestyvät forkalle ennenmmin tai myöhemmin uudella nimellä. *
Ronja keikkailemassa.
Ronjan seuraa. Vituttaa niin paljon, että tekisi mieli takuuvarmaa naurua 😊
Hese my dear, älä yleistä. Minä ja moni muu ovat pelanneet tätä peliä vain yhdellä nikillä. Sitten on amatöörit, kolmosdivarissa, jotka tarvitsevat monta nikkiä. Iät ja ajat, mutta fakta ei muutu.^Kaikki samat tyypit, jotka näillä foorumeilla on pöyrineet iät ja ajat, ilmestyvät forkalle ennenmmin tai myöhemmin uudella nimellä. *