Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tikkurilassa kaunis Dee hieroo  (Luettu 202 kertaa)

Poissa Pikkukalle2

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Tikkurilassa kaunis Dee hieroo
« : tänään kello 16:31:54 »
Tervehdys.  Mahtaako löytyä kokemuksia tuosta bensa-aseman vieressä olevasta liikkeestä?  Kuvat ovat ainakin hämäriä, ja löytyvät monesta ilmoituksesta. Ja sama osoite ja puhelinnumero löytyy vissiin kolmella eri nimimerkillä..
Ajat on tiukat, ja olen vielä tarkan markan kaveri, niin tietty kuulisin miehisen näkemyksen, jos joku on käynyt testaamassa. Pettymyksiä on joskus sattunut, ja kaipaisin rauhallista ja hieman GF tyyppistä kokemusta. Ei kiinnostaisi siis varata aikaa ja maksaa lääppimisestä ja raivorunkkaamisesta kelloa vilkuillen.

Kaipa tuolta normaalit lisäpalvelut saa, mitä muutkin thaipaikat tarjoaa. Ja ikätoive alle 60v.. ja alle 80 kg mielellään.  Kaikki tiedot kiinnostaa, kun paikka olisi helpon matkan päässä minulle. Kiitokset!

Poissa Pikkukalle2

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tikkurilassa kaunis Dee hieroo
« Vastaus #1 : tänään kello 16:57:06 »
Ilmoittelee siis tuolla naapuri ST sivuilla päivittäin, mutta viime viikolla ei vastannut minulle kertaakaan. Eli on kiireinen, tai sitten on jotain muuta vikaa..     Toki, jos ei kukaan ole käynyt, niin eiköhän se kolmella tai neljällä setelillä selviä, että minkä ikäinen ja kokoinen Pt täällä toimii.