Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: IdaxMathilda  (Luettu 3300 kertaa)

Poissa Stiff1

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
IdaxMathilda
« : Heinäkuu 09, 2020, 11:02:31 »
Moikka :)

Ajattelin jakaa ERITTÄIN positiivisen kokemukseni yllä mainitusta, st:stä bongaamastani kaksikosta, parin viikonlopun takaa.

Idaksi ja Mathildaksi itseään tituleeraavat 30+ naiset onnistuivat järjestämään minulle aikaa samalle päivälle, jona otin heihin yhteyttä. Vastaanotto tapahtui ihan ok asunnossa keskustan alueella, mutta eipä tämä nyt mikään asuntoesittely olekaan ;) Molemmat ovat supisuomalaisia (tai ainakin natiivitasoa kielen puolesta),  kuumia ja ERITTÄIN kiihkeitä naisia, jotka saivat käytöksellään minulle sellaisen olon, kuin olisin pokannut heidät "baarista", eikä raha olisi missään vaiheessa vaihtanut omistajaa. <3

Ida on ruskeasilmäinen brunette ja kaksikosta se "hellempi" ja "ujompi" osapuoli, jonka pelkkä silitys tuntuu aivan uskomattomalta.  Taisteluparina hänellä on Mathilda, aivan uskomattoman kiimainen sinisilmäinen blondi. Molemmat ovat luultavasti äiti-ihmisiä ja erittäin hyviä kavereita keskenään. Villitsivät minut mielettömällä lesboilullaan, nuolivat mm. toistensa pilluja antaumuksella, kiiman tuoksuessa ilmassa. Ja voi minkälaista käsittelyä minun veijarini saikaan: tuplasuikkari oli kuin paremmastakin jynkystä ja ihanaa oli myös se, että nussiessani heitä kumia ei tarvinnut vaihtaa pillujen välillä ja huputettu kullini vaihteli väliä toisen pillusta toisen suuhun ja takaisin vailla minkäänlaista kyselyä, aivan kuin se olisi ollut parasta herkkua mitä he ovat ikinä saaneet.

Ainut juttu joka jäi harmittamaan oli se, etten ollut tietenkään näin ensitreffeillä uskaltanut varata pidempää aikaa. Näiden naisten kanssa aion rietastella vastaisuudessa useammankin kerran ja olen varma että tulevissa sessioissa saavat minut laukeamaan helposti monen monta kertaa  :P :P :P

edit. Yksityiskohdat tunnistettavista tiedoista poistettu.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2020, 12:02:37 kirjoittanut Mummo »

Poissa idaxmathilda

  • Newbie
  • Galleria (10)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: IdaxMathilda
« Vastaus #1 : Heinäkuu 09, 2020, 21:51:28 »
Ihan tunnistettava kuvaus meistä, kiitos ihanasta kommentista <3
Tavataan taas  xoxo
Panna cotta is an Italian desert

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: IdaxMathilda
« Vastaus #2 : Elokuu 03, 2020, 11:10:54 »
Kiitokset raportista. Mielenkiinto saattaisi herätä, jos neitoja voisi tavata erikseenkin.

Poissa idaxmathilda

  • Newbie
  • Galleria (10)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: IdaxMathilda
« Vastaus #3 : Elokuu 03, 2020, 12:05:42 »
Moikka, tällä haavaa tapaamme herrasmiehiä ainoastaan duona.
Kiitos viestistäsi.

Mathilda xxx
Panna cotta is an Italian desert