Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Imurifetissi  (Luettu 2615 kertaa)

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Imurifetissi
« : Heinäkuu 08, 2020, 22:56:38 »
Löytyisköhän Oulun alueelta lähipäivinä yhtään naista, joka haluais leikkiä vähän imurilla mun kans? Vielä parempi jos löytyis tyhjänpanttina lojuva imuri, minkä voisin ostaa pois?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2020, 23:21:32 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #1 : Heinäkuu 08, 2020, 23:25:31 »
^ Kalententerin mukaan ainoa hupakko, joka tältä forkalta olis aktiivinen lähiaikoina Oulussa on Anniina tänä lauantaina. Hänhän ainakin heitti imuriläppää tuohon aiempaan ketjuusi.

Jos ei ole vielä kerennyt reissuun lähteä voithan yrittää jos ottais vanhan imurinsa mukaan.

Voi vitsi, mulla olis tuolla varastossa kaksi imuria tyhjänpanttina. Sellainen hyvin vanha, mutta toimiva vihreä ja sitten vähän laadukkaampi ja tehokas musta imuri, Bosch-merkkinen.  ;D Molemmilla olen ihan itse omin kätösin imuroinut. (Lattioita.)

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2020, 23:34:17 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 08, 2020, 23:33:29 »
Olen ollut hänen kanssaan yhteydessä. Hän kyllä innostui kovasti ajatuksesta, mutta hänelle tuli tälläkertaa logistisia ongelmia sen imurin kuljetuksen kanssa.

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #3 : Heinäkuu 08, 2020, 23:43:54 »
Vitsi kun löytäis jostain esim. jonkun ihan normi luotettavan opiskelijatypy joka haluais tienata imuroinnilla hieman ylimääräistä..

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5158
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #4 : Heinäkuu 08, 2020, 23:46:45 »
^ Mene naapuriin ja selaile Oulun tyttöjä. Tuskinpa tuo nyt monellekaan on mahdoton toteuttaa, varsinkin jos viet oman imurin. Ylimääräisiä imureita tuskin opiskelijatytöillä tai ulkomaan vahvistulsilla on kaapissa 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #5 : Heinäkuu 08, 2020, 23:53:29 »
Tuntuis ajatella, ettei kovin kummoinen homma tosiaan olis. Mikätuo naapurisivusto on?

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #6 : Heinäkuu 09, 2020, 00:02:35 »
Tuntuis ajatella, ettei kovin kummoinen homma tosiaan olis. Mikätuo naapurisivusto on?
joo, nyt tajusin mitä tuo naapurisivusto tarkoittaa :)

Paikalla Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 497
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #7 : Heinäkuu 09, 2020, 01:03:06 »
Olen hämmentynyt. Sanavarastossani imurilla on sija neidolle, joka on innostunut suullisista toimista. Ehkä en ymmärtänyt ihan kaikkea.

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #8 : Heinäkuu 09, 2020, 17:03:33 »
Olen hämmentynyt. Sanavarastossani imurilla on sija neidolle, joka on innostunut suullisista toimista. Ehkä en ymmärtänyt ihan kaikkea.
Ymmärrän että tämä kuulostaa todella oudolta ja tyhmältä, mutta minulla vaan sattuu olemaan tällainen fetissi ja haluan välillä toteuttaa tätäkin puolta :D Toki neidon antama suihinottokin on pirun kiihottavaa ja ihanan tuntuista, varsinki jos osaa hommansa ja imee kunnolla. 🙂

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #9 : Heinäkuu 09, 2020, 20:50:37 »
Löytyisköhän Oulun alueelta lähipäivinä yhtään naista, joka haluais leikkiä vähän imurilla mun kans? Vielä parempi jos löytyis tyhjänpanttina lojuva imuri, minkä voisin ostaa pois?

Jos parisen viikkoa maltat vielä odottaa, niin kyllä mä mielelläni Oulun-keikallani voin vähän imurilla leikkiä. ;)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 638
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #10 : Heinäkuu 09, 2020, 22:16:26 »


60-luvulla ei varmaan imurin kanssa ovikelloja soitteleva mies herättänyt huomiota, silloin noita imurikauppiaita liikkui ovelta ovelle. Nykyään lienee harvinaisempaa, joten voi tuollainen toiminta näyttää oudolta
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä