Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Makea mansikka  (Luettu 8744 kertaa)

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Makea mansikka
« : Heinäkuu 08, 2020, 21:49:00 »
Tänä ilmeisesti Eestiläinen sihteeri ollut jo vuosia alalla, vanhalla opistolla oli rapsaakin mutta en enää muista mitä. Voisiko joku valaista kuka on hiljattain käynyt millainen neito on kyseessä 😛

Poissa Soppe

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #1 : Heinäkuu 08, 2020, 23:00:50 »
Meinasin kerran käydä tällä Mansikalla. Oltiin sovittu ennakkon kaikenlaista tuhmaa kivaa. Kun pääsin paikalle vastassa oli aivan jotain muuta, mitä odotin. Ylipainoinen maatuska aika räjähtäneen näköisenä meikillä parsittuna. Ilmeisesti huonoa hygieniaa oli pyritty parantamaan hajuvedellä, jota oli kaadettu jerry-kannullinen rouvan niskaan.

Tässä vaiheessa oli keksittävä jokin konsti päästä pois yksityisasunnolta ja se löytyikin ihan luonnollista kautta, hajuveden tuoksu oli sen verran tyrmäävä, että henkeä ahdisti. Huomautin ystävällisesti, että kauppoja ei päästä tekemään hajuyliherkkyyteni vuoksi. Sen jälkeen sain kuulla erinäistä vittuilua, samalla löysinkin oven kahvan. Rouva katseli parvekkeelta lähtöäni haikeana.

Riippuu mitä hakee, mulle tämä palveluntarjoaja ei ollut se oikea.

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #2 : Heinäkuu 09, 2020, 00:04:49 »
Liekö näitä useempi mansikan nimellä tämä ainakin kuvissa on S kokoinen blondi tai sit ei ole vuodet kohdelleet häntä hyvin 🤔

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #3 : Heinäkuu 09, 2020, 00:44:31 »
^^ Sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta 🤣🤣

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #4 : Heinäkuu 09, 2020, 04:40:11 »
Liekö näitä useempi mansikan nimellä tämä ainakin kuvissa on S kokoinen blondi tai sit ei ole vuodet kohdelleet häntä hyvin 🤔

Tai sitten kuvissa on joku S kokoinen blindi
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa littlewan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #5 : Heinäkuu 09, 2020, 19:59:39 »
Mansikan ja Vellan ilmoituksen takana sama mukava siro eestitär.Ratsastamisesta ei oikeen tykkää mut muuten homma pelaa mainiosti.

Poissa sillipasi

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #6 : Heinäkuu 12, 2020, 20:38:07 »
Mistä Mansikan ilmoitus löytyy?

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 143
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #7 : Elokuu 14, 2020, 14:57:48 »
Ensimmäinen (muttei viimeinen) postaus, nyt kun foorumin vasta löysin. Ajattelin hieman oikaista vääryyttä jota tämä ketju äkkiä tekee Mansikalle. Kyseessä on siis täällä vakituiseen asuva virotar ja ehdottomasti aivan parhaimmistoa alalla. Onnistuu lyhyet ja pitkät tapaamiset.

Itse olen vieraillut ko tarjoajalla monen monta kertaa enkä kertaakaan ole pettynyt.

Kroppa on aivan hemmetin seksikäs ja suht timmissä kunnossa. Ikä varmaan jossain 35-45 välissä, vaikea sanoa. Juttelee Suomeksi ja Lontooksi ja toki rakkauden yleisellä kielellä.

Hän sanoi kuukausi sitten kun kävin viimeksi olevansa Viroon lähdössä ja palaavansa muutaman viikon päästä. Vielä ei ole näkynyt mutta odotan innolla.

Tätä mimmiä kannattaa kohdella hyvin.

Voin rapsata hänen luvallaan tarkemmin seuraavan miitin jälkeen.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #8 : Elokuu 14, 2020, 17:08:23 »
Ensimmäinen (muttei viimeinen) postaus, nyt kun foorumin vasta löysin. Ajattelin hieman oikaista vääryyttä jota tämä ketju äkkiä tekee Mansikalle. Kyseessä on siis täällä vakituiseen asuva virotar ja ehdottomasti aivan parhaimmistoa alalla. Onnistuu lyhyet ja pitkät tapaamiset.

Itse olen vieraillut ko tarjoajalla monen monta kertaa enkä kertaakaan ole pettynyt.

Kroppa on aivan hemmetin seksikäs ja suht timmissä kunnossa. Ikä varmaan jossain 35-45 välissä, vaikea sanoa. Juttelee Suomeksi ja Lontooksi ja toki rakkauden yleisellä kielellä.

Luulen että tässä on joku sekaannus. Olen itse vieraillut Helsingissä "Makean Mansikka"-nimisen virottaren luona, joka oli Marilyn Monroesta suhteettomasti innostunut pulska nainen, jolle oli kiloja  kertynyt reippaasti liikaa. Edes aiemmin varmasti varsin hemaisevat big naturals ei riittänyt omaa kiinnostustani ylläpitämään tässä tilanteessa. Tämän matamin ja Tampereen "Karlyn" kuvien välillä ei ole kerta kaikkiaan mitään yhtäläisyyttä. Osaako joku selittää? Mulla ainakin Makea Mansikka meni ei-koskaan-enää -listalle lyhyen visiittini perusteella.


 
You and me, part-time lovers

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 143
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #9 : Elokuu 14, 2020, 19:56:37 »
Alkaa kieltämättä vaikuttaa siltä että tässä menee puurot ja vellit sekaisin. Itse en tiedä kuin tän yhden mansikan mut eihän se poissuljettua ole että joku olisi jäänyt huomaamatta.

Tällä tarkoittamallani mansikalla on omat kuvat kyllä ja niissä on myös pari hänestä sellaisessa kokovartalo leopardi kuosissa.

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #10 : Elokuu 16, 2020, 00:56:13 »
Myös täällä Tampereen pohjoispuolella vaikuttaa nainen, joka ilmoittelee nimellä Makea mansikka. Iso mimmi erittäin isoilla tisseillä ja taatusti suomalainen. Muutaman kerran tavannut ja mukavaa on ollut. En sitten tiedä, miten vertautuu muihin mansikoihin.

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 143
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #11 : Elokuu 20, 2020, 14:28:50 »
Nyt on naapurissa tämän tarkoittamani mansikan ilmoitus. Se missä nuollaan mansikkaa. Makea Mansikka.
Siinä on aidot kuvat ja aito ihana nainen antaa takuulla hyvät kyydit :)

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #12 : Elokuu 25, 2020, 15:53:53 »
Myös täällä Tampereen pohjoispuolella vaikuttaa nainen, joka ilmoittelee nimellä Makea mansikka. Iso mimmi erittäin isoilla tisseillä ja taatusti suomalainen. Muutaman kerran tavannut ja mukavaa on ollut. En sitten tiedä, miten vertautuu muihin mansikoihin.

Nyt kirjoitin tästä s koon Eestiläismansikasta, en suomalaisesta xxl marjasta 😉

Poissa karvasika

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #13 : Elokuu 26, 2020, 15:39:27 »
Kyllä tämä Tampereen makea Mansikka on todella käymisen arvoinen,
kaunis ja siro virolainen nainen.

Silloin tällöin tulee käytyä tapaamassa ja aina on ollut mukavaa.
Voi vain mennä paikalle ja rentoutua; hommat hoituu soljuvasti.
Kannattaa käydä itse toteamassa.

Hyvässä kunnossa on ja nätti kasvoiltaan myös.
Puhuu hyvää suomea ja on oikein mukava nainen.

Poissa Meksikon Pikamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Makea mansikka
« Vastaus #14 : Tammikuu 07, 2021, 20:16:38 »
Tässä nyt selkeästi menee porukalla Makea Mansikka ja Mansikka sekaisin.
Makea Mansikka nimimerkillä ilmoitteli toisinaan Tampereella myös Krissu nimimerkillä ilmoitteleva vallan tuhti tapaus.
Tästä Krissusta kirjoitin juuri rapsan, mutta voi liittää sen tähänkin, sillä samasta tapauksesta kyse.

Mansikka puolestaan on aivan ihastuttava, vaalea, erittäin hyvin säilynyt, luonnollisen kaunis ja kaikipuolin viehättävä n. 40 vuotias virotar. Puhuu hyvää Suomea ja pitää meistä hyvän huolen. Hänelläkin toisinaan usealla eri nimimerkillä ilmoitus, jota en oikein käsitä, että miksi?

Koska aloitus käsitteli kuitenkin Makea Mansikka nimimerkin takaa löytyvää hahmoa, niin tuossa alla kokemukset hänestä (sama rapsa löytyy myös Krissu nimimierkin langasta):

"On kokemuksia. Hupakkourani alkutaipaleella kävin vierailulla. No ei oo ihan kolmekymppinen ja "naiselliset muodot ja leveät lanteet" on aika joustava käsite.
On nimittäin hanurilla kokoa! Isot tissit ja kaikin puolin muhkea ja siis oikeasti todella iso takamus. Hämmennyksissäni silloin nuorena hoitelin hommat maaliin.
Toisen kerran kävin kääntymässä ovella, kun oli eri nimimerkillä ilmoitus ja haksahdin. Silloin sain kuitenkin mieleni pidettyä aisoissa, ja totesin kohteliaasti, että "mehän olemmekin jo nähneet, etsin tällä kertaa uusia kokemuksia." Jos tykkää oikeasti isosta naisesta, tylystä ja mitäänsanomattomasta palvelusta (ihan ok suikkari tosin) ja perseen(kakan) hajusta takaapäin pantaessa, nin sitten hän lienee juuri sinun valintasi.
Ilmoitteli aikoinaan välillä myös nimimerkillä Makea Mansikka."