Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Samantha De Fiore  (Luettu 6158 kertaa)

Poissa Vieras0071

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Samantha De Fiore
« : Heinäkuu 05, 2020, 10:00:06 »
Kokemuksia kenelläkään kyseisestä leidistä?

Poissa jami

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Samantha De Fiore
« Vastaus #1 : Helmikuu 18, 2022, 15:45:14 »
Vanha viesti mutta vastataan nyt tähän kun kokemusta on. Ensinnäkin en nyt ole ihan varma, että onko syntyjään edes leidi. Ääni on kovin maskuliininen vaikka yrittääkin puhua korkealta. Hupakko on todella pitkä ja tissit on kovat kumipallot. Hirveästi muuten ei kurveja olekkaan. Liukkarilla piti läträillä niin pirusti että epäilen ettei oma värkki tuota ollenkaan kosteutta. Kampaus oli täsmälleen samanlainen kuin kuvissa (peruukki?), hampaat havemmat ja huulet täynnä jotain täytettä. Kassit tuli tyhjättyä kuitenkin ja mukavaa palvelua sai.

Poissa Sahtimonni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Samantha De Fiore
« Vastaus #2 : Helmikuu 20, 2022, 16:05:05 »
Samanthan pari vuotta sitten tavanneena täysin samat fiilikset kuin Jamilla! Kuvansa myös ovat kovin, noh, sanoisinko vaikka "imartelevia".

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Samantha De Fiore
« Vastaus #3 : Helmikuu 26, 2022, 23:02:58 »
Juuri itseasiassa kommentoin aiemmin tuonne trans osion ketjuun ”Pitääkö post-op mainita ilmoituksessa” ja muistelin tätäkin tapausta. Itsellekin jäi tapaamisesta hieman samat vibat kuin Sahtimonnilla ja Jamilla. Oltiin vaan viestitelty ennen tapaamista ja hänen äänensä ja lievä maskuliinisuus yllätti melkoisesti. Tosi mukavan oloinen oli kuitenkin ja itse satun pitämään pitkistä naisista, niin päätin kuitenkin viedä hommaa eteenpäin. Sänkypuuhia kun aloiteltiin, niin minulle tuli tosi outo tunne. Jotenkin se alapää oli juuri sellainen keinotekoinen.. ensin jopa hätkähdin, että onko se todellisuudessa pakoputki, jota hän minulle tarjosi etukautta. Mulla lerpahti koko homma sitten melkoisen nopsaan, kun olin sen verran hämilläni. Hieronnalla hoideltiin systeemit maaliin. Valaistuskin oli sellainen todella hämyinen asunnossa, niin se laittoi myös epäilemään, että jotain tässä nyt koitetaan peitellä.

Siitä reissusta jäi kaikinpuolin tosi hämmentynyt olo ja kysymysmerkkejä vaan, kun en kehdannut mahdollista aiempaa operaatiota ottaa puheeksi.

Poissa Timmy

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Samantha De Fiore
« Vastaus #4 : Maaliskuu 22, 2022, 18:17:47 »
Vähän samanlaisia kokemuksia, tosin tästä on pari vuotta kun kävin. Kaikki oli vähän outoa ja todellakin rinnat kovat kuin greipit ja sitten muutama muu outo asia. Joten se homma jäi kesken ennen kun se edes alkoi ja lähdin pois vartin päästä.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • * Kelpo kaveri
Vs: Samantha De Fiore
« Vastaus #5 : Maaliskuu 23, 2022, 00:30:50 »

Miksi me suomalaiset ollaan niin kilttejä. Minusta se on petos, jos ilmoittelee seksipalveluista sivustolla antaen ymmärtää, että on nainen, ja todellisuudessa onkin syntyessään ollut mies tai jotain näiden kahden väliltä, ja on leikkauksen ja hormonihoitojen avulla saavuttanut nyt omasta mielestään kaikki naiseuteen tarvittavat aspektit.

Itselleni olisi todella, todella kova paikka, jos esim. silmät sidottuna puuhailisin sellaisen henkilön kanssa täyttä häkää ja sitten kävisikin ilmi, että partnerini onkin tällainen henkilö.

Voisi tulla minuuteen iso, iso haava.

Eli kyseisistä asioista tulisi ilmoittaa, jos ei siellä sivustolla, niin viimeistään ekan henk.kohtaisen yhteydenoton yhteydessä. Kun tämä ilmoitus jää puuttumaan on se minusta petos, ja vähin mitä pitäisi tehdä on kääntyä ovella takaisin porraskäytävään ja jatkaa kohti uusia seikkailuja.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Samantha De Fiore
« Vastaus #6 : Maaliskuu 23, 2022, 13:28:53 »
Sehän se liiallinen kiltteys monella varmaan aiheuttaa, että ajaudutaan epämukaviin tilanteisiin liian pitkälle... Siitä olen tässä vuosien aikana koittanut opetella pois ja ei ole pitkäkään aika, kun sain eräältäkin suomalaiselta palveluntarjoajalta hirmu haukut ja valitukset ovella päätettyäni kääntyä pois. No sitä se on kun tiettyjä asioita hakee ja "sokkotreffeille" on mentävä, koska kuvia tms. ei haluta lähettää.. Siinäkin tapauksessa sanoin ennakkoon, että noh minä tulen nyt sitten paikan päälle katsomaan tilanteen. Pelkkää ajan tuhlaamistahan se on molemmille.

Tässä Samanthan tapauksessa omat hälytyskellot ei perkule soineet tarpeeksi ajoissa, että olisi kehdannut enää alkaa pukemaan ja tekemään lähtöä kesken kaiken.. maksu oli suoritettu jne. Rehellisesti sanottuna olin vielä poistuessani paikalta hämilläni, että oliko tää nainen vai mies lähtöjään. Aiemmin ei ollut tullut samanlaista vastaan, niin sitten aloin googlailla löytyykö mitään rapsoja tuohon liittyen. Ei ollut vielä silloin.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • * Kelpo kaveri
Vs: Samantha De Fiore
« Vastaus #7 : Maaliskuu 24, 2022, 11:58:08 »
Kyllä, ja näissä netti-ilmoitteluissa ja feikki-kuvien esittelyssä käytetään hyväksi sitä luonnon luomaa erittäin vahvaa (lisääntymisen ja suvunjatkamisen varmistavaa) seksuaalisuuden tarvetta.

Vaatii todella, todella suurta tahdonvoimaa kääntyä ovella (eteisessä) ennen maksamista takaisin. Siinä on juuri tuo, kun uros tietää, että kohta pääsee... Ja sitten se suomalaisten kiltteys siihen vielä päälle. Ei siitä tosin aivan kaikki suomalaiset kärsi, mutta moni kyllä.

Itse käytän nykyään tekniikkaa, että vakuutan itselleni rapussa ennenkuin ovi aukeaa, että, jos hiukankin on jotain joka vihjaa, ettei nautinto tulisi aidolla kiintymyksen kiimalla, niin käännyn pois.

Tällä tarkoitan, että kyllä se kliimaksi 99%teissa sieltä kyllä tulee, mutta jos tytössä on jotain mikä kerta kaikkiaan olisi tökkinyt, niin ei se purkaantuminen ole, kuin tekninen, käteenvemputtamistakin laimeampi energia. Ja vitutus kadulla on suuri, että miksen jatkanut suunnitelmaan B, eli toiselle ovelle.

Tässä mielessä ne vanhat kunnon "ilotalot" olisi loisto juttu täällä pohjolassakin. Siellä kun ei ole edes niitä säkkejä missä olisi vaara niitä sikoja ostaa.

Pakko lisätä tähän, että RE:n sivuille Helsinkiin saapunut taas Hot Violette 26v.
Tässä yksi, jonka eteisessä kävin kääntymässä loppuvuodesta. Minusta kyseessä on ainakin 40 kymppinen nainen, tai sellaista energiaa hän säteili. Ei nuoren ihmisen sensuellisuutta tai mitään mitä kuviin on yritetty luoda.
Sessio minulle hänen kanssaan olisi ollut väkisinvedettyä teeskentelyä nautinnosta.