Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Stressin poisto anaalihieronnalla  (Luettu 3135 kertaa)

Poissa Vieras0061

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Stressin poisto anaalihieronnalla
« : Heinäkuu 04, 2020, 19:41:27 »
Itse olen kokenut ja huomannut sen että stressi lähtee hyvin yksin anaaliseksillä.
Hyvin yksinkertaisesti vain niin että anustapin ja liuvoiteen kanssa. Orgasmia ei tarvita.
Muistaa puhdistaa ensin peräsuolen kunnolla ja senjälkeen laittaa tapin anukseen vähäksi aikaa
pöksyjen alle vaikka puoleksi tunniksi, käy vaikka kävelyllä ulkona tappi anuksessa jos on sellainen tappi että se hyvin pysyy siellä.  Tietynlainen kiiman tunne kasvaa niin sen jälkeen voi ottaa pöksyt
pois ja mennä selin makuulle ja nostaa jalat ylös ja tappia hieman vetää ulos anuksesta. Useasti oma kiimaliima anuksessa on jo levittäytynyt peräsuolessa  ja tapissa tuon ajan kuluessa niin on hienoa aloittaa sievä tapin kanssa nussiminen peräsuoleen hitailla työnnöillä. Tuntuu samalla ihana lämpö ja se kuinka tappi  koskettaa herkkiä kohtia anuksessa. Vähän ajan kuluttua tahtia voi jo nostaa ja asennon voi muuttaa esimerkiksi niin että menee kyykkyyn ja työntää tappia ala kautta sisään. Tällöin kiima voi jo nousta ainakin minulla senverran että kyrpäni kostuu ja alkaa valuttamaan kiimaista limaa lattialle. Useasti hieron käteni tähän kosteaan limaan ja nuolen käden puhtaaksi. Harmi kun ei itse voi imeä omaa kyrpää puhtaaksi.
Ja muistaa että ei runkkaa ollenkaan. Säästyy entinen kiima seuraavaa kertaa varten vahvempana.

Vähän ajan kuluttua voi jo lopetella nautinnon tuottamisen ja muistaa pestä pepun ja lelun hyvin. Tämän jälkeen on kuin uudesti syntynyt vaikka orgasmia ei olisi tullutkaan.

Suosittelen kaikille naisille ja miehille.
[/pre]

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Stressin poisto anaalihieronnalla
« Vastaus #1 : Heinäkuu 04, 2020, 19:47:42 »
Öööh, joo. Mä vedän mieluummin kunnon kännit ressin poistamiseksi, kuin lähden kävelemään joku pultti perseessä kylille. Puhumattakaan muista liman nuolemisesta😁.

Mut jos tää tepsii, niin mikä ettei.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stressin poisto anaalihieronnalla
« Vastaus #2 : Heinäkuu 04, 2020, 20:11:55 »
^
Sama täällä.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Stressin poisto anaalihieronnalla
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2020, 20:39:03 »
Kokeiltu on ja tunne on juuri tuota, jota Nancy yllä esittelee.

Olen ollut taapikävelyllä kaupungilla ihan vaan omaksi iloksi ja jättänyt todella runkkaamatta.

Mutta myös pari kertaa Ruusun dark roomissa. Toisella kerralla suihinottaja huomasi anustapin pyllyssäni ja ryhtyi liikuttamaan sitä imun tahdissa. Olihan räjähtävä orgasmi.

Myös parin hupakon luokse olen mennyt (roolileikkimme mukaisesti) anustappi pyllyssä. Muutamalla kerralla tuli huima ratsastussessio ja kerran sain anustapin tilalle hieman järeämpää straponia neidolta.

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Stressin poisto anaalihieronnalla
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2020, 19:26:31 »
Aiii, eämänkö takia on olemassa niitä venäläisiä perse surristimia

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Stressin poisto anaalihieronnalla
« Vastaus #5 : Heinäkuu 06, 2020, 21:57:23 »
Niissä on kaksi perustavanlaatuista vikaa.