Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Itsensäpaljastaja Brahenkadulla pe 28.8.  (Luettu 67 kertaa)

Poissa LunaCoyote

• Jr. Member
  • Galleria (12)
  • ** Piristää muiden päivää
Itsensäpaljastaja Brahenkadulla pe 28.8.
« : tänään kello 04:02:42 »
Mietin hetken kirjoitanko tästä, mutta koska asia koskee muitakin kuin minua, niin hyvä tietää tästä.

Perjantaina 28.8. työskennellessäni Brahenkadun privassa, olin liikkeen edustalla selaamassa puhelinta ja liikkeen eteen parkkeerasi beigen/harmaan värisessä autossa mies. Miehellä oli harmaat hiukset ja pitkä harmaa parta ja ikää 50-70v, en osaa sanoa tarkasti. Hän poltti tupakkaa samalla kun lähestyi minua.

Aluksi ajattelin, että kyseessä on tavallinen asiakaskohtaaminen. Kuitenkin miehellä oli shortsien alla kiinnitettynä omaan penikseen jokin kokoa suurentava esine (ehkä sleeve), mikä oli kauttaaltaan kääritty mustaan sideharsoon. Tätä näkyä hän heilutteli sitten edessäni keskellä katua. Yritin pyytää häntä sisätiloihin, että kukaan muu ei joudu tätä näkyä todistamaan kadulla, mutta hän sanoi lähtevänsä hakemaan käteistä. Kuitenkaan häntä ei näkynyt, kun ajoi pois.

Tästä meni ihan hetki kun seuraavaksi paikalla oli poliisipartio, jotka joku sivullinen oli soittanut paikalle. Olen itse tilaanteen suhteen ok, koska olen tottunut jo näkemään tämmöisiä juttuja vuosien aikana, menee "toisesta korvasta toiseen korvaan, aijaa taas tämmöistä" tyylillä. Mutta henkilön käytös oli julkisella paikalla vilauttamista ja sen on voinut nähdä ties kuinka moni asukas ikkunasta tai kadun toisella puolella olleista.

Eli siis jos näillä tuntomerkeillä ilmestyy iäkkäämpi herra ovelle privaan, suosittelen laittamaan oven kiinni ja ilmoittamaan havainnosta hätäkeskukseen.

Eli tuntomerkit vielä: Ajaa beigeä/beigenharmaata autoa, aika tavallista, ei mikään uusi muttei super vanha auto / harmaat hiukset, harmaa pitkä parta / oli jalassa shortsit minkä alta vilauttaa / poltti tupakkaa
📍Turku, paikallinen ja aktiivinen. Usein myös pk-seudulla.
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi. Kuva: Misguided Viking media x Lunadecoyote ARTS TMI. 2026.