Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bella Cosa lopetti, mihin katoaa Turun erotiikkaliikkeet?  (Luettu 151 kertaa)

Poissa LunaCoyote

• Jr. Member
  • Galleria (12)
  • ** Piristää muiden päivää
Harmittaa, kun Bella Cosa lopetti. Oli minun suosikki kivijalkamyymälä alalla täällä. Ootteko kuulleet, miksi Bella Cosa lopetti (varmaan siis konkurssi, mutta utelias kun olen)? Siirtyikö toiminta johonkin? Saman tyylistä / yhtä suurta liikettä ei enää Turussa ole.

Useimmat varmasti tilaa verkosta tuotteet, mutta on mukava saada myös palvelua liikkeessä suoraan heiltä, jotka tietää tuotteet parhaiten.
Pitääkö tässä pistää uusi putiikki kohta pystyyn.

Tietääkseni täällä on myös muutama BDSM-varustautunut vuokrattava tila. En ole vielä niitä katsastanut, koska kaupallinen toiminta niissä kielletään useimmiten tiukasti.
📍Turku, paikallinen ja aktiivinen. Usein myös pk-seudulla.
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi. Kuva: Misguided Viking media x Lunadecoyote ARTS TMI. 2026.

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Bella Cosa lopetti, mihin katoaa Turun erotiikkaliikkeet?
« Vastaus #1 : tänään kello 15:00:55 »
Sama järkytys! Olin menossa kauppaan ja ihan vaan tsekkasin aukioloaikoja, no eipä sitten tarvinutkaan mennä. En löytänyt ainuttakaan kivijalkakauppaa Turusta, mihin olisin sen sijaan mennyt. Kyllä harmittaa. Tilaan itsekin verkosta mutta täydennyksiä olisin tehnyt.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!