^ No sen mä kyllä tiesinkin, ettet sä vitsaile. Mutta joku muu saattaa.
Ei kai näillä asioilla saa vitsailla. Minulla on edelleen sinun varaama Lambi-pakettikin jemmassa
Uutiset:
^ No sen mä kyllä tiesinkin, ettet sä vitsaile. Mutta joku muu saattaa.
Kuules mä oon katsonut nyt ainakin kolme youtube-videota enkä silti onnistu operoimaan tota vaijeria tohon, joten oon valmis antamaan jo ihan kähmäistä jos joku näyttää käytännössä mitä teen väärin Molempia tissejä! Nyt pelataan kovilla kun koulumatkoihin tarvis taas keväällä fillaria..Ettei menis ihan OT, niin pistä YV jos osaat vaihtaa polkypyörän vaihdevaijerin - voin vaikka näyttää tissit sit vaihdossa jos joku näyttää miten toi käytännössä tehdään
Kuinka kauan niitä tissejä saisi katsoa ja onhan kyse siis molemmista tisseistä, eikä vain yhdestä?
Ei voi lähteä ihan soitellen sotaan jos ei tiedä strategisia suunnitelmia...
Joko se pyörä tuli kuntoon? Tuskaista lukea pyöräautistina tämmöstä säätöä.Jos PK-seudulla niin voin ens viikolla tulla rukkaamaan kuntoon.Ei, mut joku totesi että tarviin jonkun ihan ihmeellisen varavaijerin sen paikatakseni ja ilmeisesti uuden vaihteenvaihtajankin Hain neljällä kybällä uuden toimivan fillarin (okei etujarrut kyllä rikoin kun vaihdoin siihen tuuman väärän kokoisen eturattaan nastarenkaat alle saadakseni ) ja työnsin edellisen muiden seuraksi tohon pinoon odottamaan sitä että pyöränrukkausinto palaa
Lupaan ja vannon että ensi kerralla kun ostan jonkun uuden huonekalun, niin tää blondi ei enää kasaa sitä itse, vaan laittaa tänne ilmoituksen
Mahtaisiko tuon jälleen myyntiarvo olla isompi, kun on uniikki?Lupaan ja vannon että ensi kerralla kun ostan jonkun uuden huonekalun, niin tää blondi ei enää kasaa sitä itse, vaan laittaa tänne ilmoituksen
😂 toihan tuo siihen vain uniikin säväyksen. Ei oo kaikilla samanlaista! 😅
Lupaan ja vannon että ensi kerralla kun ostan jonkun uuden huonekalun, niin tää blondi ei enää kasaa sitä itse, vaan laittaa tänne ilmoituksenTäältähän niitä ammattilaisia löytyy.
Lupaan ja vannon että ensi kerralla kun ostan jonkun uuden huonekalun, niin tää blondi ei enää kasaa sitä itse, vaan laittaa tänne ilmoituksenHyvähän siitä tuli 👍
Lupaan ja vannon että ensi kerralla kun ostan jonkun uuden huonekalun, niin tää blondi ei enää kasaa sitä itse, vaan laittaa tänne ilmoituksen
Hahahaa😂. Miten helvetissä kukaan voi kasata noita noin😁
Ihan oikeaa lihashierontaa tällä kertaa
Vaginahierontaa tarjolla. Oma hierontainstrumentti on mukana. Maksu suoritetaan luontevasti työn lomassa.🙂