kokeillaas! Koulutettu 30v putkimies täällä. Työkseni en nyt putkihommia tee mutta iltapäivisin voin tulla tekeen kyseisiä hommia mm. hanan vaihdot, astian/pyykkikoneen kytkentä ym. Naiset selviää luontokortilla ja miehet rahalla:) Tampereen seutu
Uutiset:
Vitsi kun joku mies opettelis sokeroinnin! Siis ihan kunnolla ja ammattitaitoisesti Hetvield! 😁
Joskus asiakas on maksanut myös siitä ilosta, että saa maksetun ajan puitteissa tehdä Ikea palapeliä
Olen miettinyt tarpeitani, ja auton sekä edellä mainittujen muiden asioiden lisäksi pillua irtoaisi ilomielin myös esimerkiksi läppäristä (ei tarvii olla kovin moderni, vanhat ja painavat sopii mulle yleensä paremmin), levypaino/-tankoharjoittelusetistä ja laadukkaasta retkiteltasta. PS2-ohjaimia vastaan taasen saisi hävitä mulle mun lempipeleissä
Olen miettinyt tarpeitani, ja auton sekä edellä mainittujen muiden asioiden lisäksi pillua irtoaisi ilomielin myös esimerkiksi läppäristä (ei tarvii olla kovin moderni, vanhat ja painavat sopii mulle yleensä paremmin), levypaino/-tankoharjoittelusetistä ja laadukkaasta retkiteltasta. PS2-ohjaimia vastaan taasen saisi hävitä mulle mun lempipeleissä
Noni, tulkaas jo kylään sit! PS2-ohjainmiehet ja läpppärilliset samoin Ollut toisaalta kyllä ihan virkistävääkin totutella käyttämään yli 20v vanhaa varaläppäriä, oon oppinut miten käytännössä nettiselaamiseen vaikuttaa tietokoneen muisti, miten optimoida käyttöjärjestelmä mahdollisimman kevyeksi ja mitkä nettisivut on raskaita pyörittää ja saa koneen kyykkäämäänOlen miettinyt tarpeitani, ja auton sekä edellä mainittujen muiden asioiden lisäksi pillua irtoaisi ilomielin myös esimerkiksi läppäristä (ei tarvii olla kovin moderni, vanhat ja painavat sopii mulle yleensä paremmin), levypaino/-tankoharjoittelusetistä ja laadukkaasta retkiteltasta. PS2-ohjaimia vastaan taasen saisi hävitä mulle mun lempipeleissä
Vanha läppäri ja kevyt Haltin retkiteltta löytyy, jossain vintillä on myös joku 70-luvun iso teltta painaa varmaan yli 10 kiloa Levytangoista en luovu edes pimpsan edessä
.. Ollut toisaalta kyllä ihan virkistävääkin totutella käyttämään yli 20v vanhaa varaläppäriä, ...
Oho, sanomani piti yli 10v mutta tarkemmin tarkasteltuna eihän tää oo ees sakkolihaa enää, että pyöristyy kyllä 20v!! Tiputin aamulla taas ohi kulkiessani pöydältä kun kompastelin johtoon, eikä edes ärähtänyt - ihana tietokone.. Ollut toisaalta kyllä ihan virkistävääkin totutella käyttämään yli 20v vanhaa varaläppäriä, ...
Oho, siinä on kyllä vanha läppäri!!