Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tarjotaan eroottista hierontaa PK-seudulla (mieheltä naiselle)  (Luettu 73 kertaa)

Poissa Hupakoitsija

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Terve,

Viimeisimmän maksullisen hierontaseikkailun jälkeen heräsi mielenkiinto harjoitella eroottista hierontaa.
En siis ole ammattilainen, mutta positiivistä palautetta on muiden tapaamisten yhteydessä tullut hieronnasta.

Oon 31v mies, 170cm / 85kg, ja tarkoituksena olisi saada sinut (nainen) rentoutumaan eroottisen hieronnan merkeissä.
Tapaamisen pääosassa olisit sinä ja sinun rentoutuminen, toivottavaa olisi kuitenkin että pääsisin itsekin tapaamisen päätteeksi jollakin tavalla maaliin (keskusteltavissa miten, olen avoin vaikka hoitelemaan itseni jos muut tavat ei tunnu sopivilta).

Valitettavasti minulla ei ole "suosituksia" kotimaisilta palveluntarjoajilta, sillä omat kuviot on painottunut viimeaikoina maksullisiin hierontoihin (Femmefatale / naapurin thaikut).
Olen itse hiljaista sorttia, pystyn kuitenkin keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta jos toinen osapuoli niin haluaa.

... sovitaan tarkemmin pelisäännöistä, en poissulje ajatusta alkutapaamisesta kahvin äärellä Helsingissä / Espoossa / Vantaalla.

-AS
« Viimeksi muokattu: eilen kello 15:16:51 kirjoittanut PixelWiz »