Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Edullisempaa ja kypsempää? Lahti, Kouvola jne.  (Luettu 180 kertaa)

Paikalla ELahti

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Edullisempaa ja kypsempää? Lahti, Kouvola jne.
« : tänään kello 09:50:30 »
Etsin kypsempää ja minun varoilleni sopivaa naista joka vaikka vähän antaisi hierontaa ja myös häneen saisi koskea.
Tässä on nyt eletty kaksi ja puoli vuotta ilman minkäänlaista erotiikkaa kotona, olisi ihana tuntea toisen kosketus.
Maksaisin toki, mutta nämä nuoret ammattilaiset ovat minun tuloilla ihan haaveissa vain.
Ja muutenkin tykkäisin vanhemman(60-75) naisen kanssa ihan rauhassa ja hellästi hyväillä toisiamme ja suudellakin kiihkeästi…
Laita minulle yksityinen viesti ja yhteystiedot, minulle kävisi päiväaikaan parhaiten tavata.
Itse olen 58v 178/80, siisti, parraton, keskustelutaitoinen, takuulla luotettava ja mukava mies.
Sinun osalta ei mitään ulkonäkövaatimuksia, lämpö ja läheisyys ja tietysti puhtaus ja terveys edellä.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Edullisempaa ja kypsempää? Lahti, Kouvola jne.
« Vastaus #1 : tänään kello 10:08:13 »
Mun mielestä ihan ässäseuranhakuilmoituksia ovat ”ei mitään ulkonäkövaatimuksia” tarkoittaen tietysti, että itseään rumana pitävät ovat kohderyhmää. Jokainen itseään arvostava hupakko taatusti tarttuu koukkuun :)
do. or do not. there is no try.

Paikalla ELahti

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : tänään kello 10:23:44 »
Niin, lähinnä oli tarkoitus sanoa että saa olla rehevä, hoikka jne., onhan se hyvä että tuli nyt sitten tämäkin oikaistua.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : tänään kello 10:27:58 »
^^Itselle kun ei valitettavasti ole tuota ulkonäköä suotu, niin todellakin tarttuisin koukkuun. Mulla lukee ilmoituksessakin että tarjoan palveluita niille herrasmiehille, jotka arvostavat enemmän palveluasennetta ja sisäistä kauneutta, kuin ulkoisia ihanteita.

Tosin juuri tähän en tartu, koska en asu Lahdessa. Ja vaikka kilometrejä jo onkin kertynyt, niin en myöskään ole 60-75v. En myöskään katso aiheelliseksi lähestyä asiakkaita, vaan asiakkaat lähestyy halutessaan  minua. No, edullinen hieronta sentään osuisi 😅

Poissa VelvetySweetie

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : tänään kello 11:18:52 »
^Tämä. Itse koen olevani hyvinkin tavallinen, mitäänsanomaton naapurin tyttö ja välillä tuleekin sellainen olo, että pitäisikö mulla erikseen mainita etukäteen, etten esim. käytä meikkiä, ettei toiselle tule sitten mitenkään pettymyksenä, vaikka sen varmaan kyllä kuvista näkee. 🫣
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Poissa namnam

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : tänään kello 11:22:09 »
Paljonko siis ajattelit tarjota euroja? Ja tosiaan minäkään en koskaan tarjoa itseäni enkä esim soita mitä jotkut myös pyytää. Pokan on otettava yhteyttä.
Milf, mature, gilf Jyväskylä

Poissa namnam

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : tänään kello 11:58:48 »
Mun mielestä ihan ässäseuranhakuilmoituksia ovat ”ei mitään ulkonäkövaatimuksia” tarkoittaen tietysti, että itseään rumana pitävät ovat kohderyhmää. Jokainen itseään arvostava hupakko taatusti tarttuu koukkuun :)

Olen huora ja en näe tuossa lauseessa negaa. Parempi ilmaisu verrattuna pitkäänkin listaan "olethan" sitä tätä ja tuota. Ethän ole sitä tätä ja tuota. Itse tulkitsin tuon myös niin että erikoisia hepeneitä ei vaadita, eikä tekokynsiä ym epä aitoa habitusta. Tuolla mun korvaan haetaan juuri tavallista naapurinmimmiä.
Milf, mature, gilf Jyväskylä

Poissa Kulli kuutamolla

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : tänään kello 12:01:24 »
Etsin kypsempää ja minun varoilleni sopivaa naista joka vaikka vähän antaisi hierontaa ja myös häneen saisi koskea.
Tässä on nyt eletty kaksi ja puoli vuotta ilman minkäänlaista erotiikkaa kotona, olisi ihana tuntea toisen kosketus.
Maksaisin toki, mutta nämä nuoret ammattilaiset ovat minun tuloilla ihan haaveissa vain.
Ja muutenkin tykkäisin vanhemman(60-75) naisen kanssa ihan rauhassa ja hellästi hyväillä toisiamme ja suudellakin kiihkeästi…
Laita minulle yksityinen viesti ja yhteystiedot, minulle kävisi päiväaikaan parhaiten tavata.
Itse olen 58v 178/80, siisti, parraton, keskustelutaitoinen, takuulla luotettava ja mukava mies.
Sinun osalta ei mitään ulkonäkövaatimuksia, lämpö ja läheisyys ja tietysti puhtaus ja terveys edellä.

Itse Lahden seudulla mökkeilevänä kaipaisin myös tarjontaa tuohon seudun mature-osastoon, 55-75v.

Saa olla meikkiä, hepenettä ja huoramaisuutta, enhän mitään seurustelutyttöystävää ole hakemassakaan.