Seepeli missä on se "en tykkää sinusta ja haluan nähdä miten paljon pääset miinukselle" -repukka?
Uutiset:
Seepeli missä on se "en tykkää sinusta ja haluan nähdä miten paljon pääset miinukselle" -repukka?

Vieras1703
								Vieras1703

Nauttii muiden arvostusta
						Mm. kommenttien jättäminen ja reputation antajan nimimerkki tullaan lisäämään.Nämä ovt hyiä parannuksia ja ainakin itse odotan sitä aikaa ilolla.
 Vieras0041
								Vieras0041

Mm. kommenttien jättäminen ja reputation antajan nimimerkki tullaan lisäämään.Nämä ovt hyiä parannuksia ja ainakin itse odotan sitä aikaa ilolla.
Toivottavasti vanhojen repukoiden antajatkin saadaan näkyviin.

Kyllä, kaikki minun sinulle antamani miinukset esiin. TämänpäiväinenkinMm. kommenttien jättäminen ja reputation antajan nimimerkki tullaan lisäämään.Nämä ovt hyiä parannuksia ja ainakin itse odotan sitä aikaa ilolla.
Nyt täytyy kompata. Toivottavasti vanhojen repukoiden antajatkin saadaan näkyviin.

Kyllä, kaikki minun sinulle antamani miinukset esiin. Tämänpäiväinenkin
Nyt täytyy kompata. Toivottavasti vanhojen repukoiden antajatkin saadaan näkyviin.
 Ihan kiva, jos niihin voi myöhemmin liittää kommenttejakin. Vaikka ei minulla olekaan muita kuin tuo yksi. "En tykkää sinusta ja haluan nähdä, miten paljon pääset miinukselle."
 Ihan kiva, jos niihin voi myöhemmin liittää kommenttejakin. Vaikka ei minulla olekaan muita kuin tuo yksi. "En tykkää sinusta ja haluan nähdä, miten paljon pääset miinukselle." Vieras0041
								Vieras0041

Vieras0041
								Vieras0041

Vieras0041
								Vieras0041

Vieras0024
								Vieras0024

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä