Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Koira reissussa mukana  (Luettu 392 kertaa)

Poissa Edwin

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Koira reissussa mukana
« : tänään kello 06:26:24 »
Kesä. Ah niin ihanaa. Reissaan koiran kanssa,enkä jätä koiraa kuumaan autoon.
Saako jonkun Pt:n luo tulla kylään koiran kanssa?
 Hyvätapainen, pitää toisista koirista ja kissoista. Häseltää aluksi minuutin ja rauhoittuu sitten pedilleen- Pyyhe on mukana sotä varten. Siinä sitten on rauhassa, ei haittaa vaikka naulakko kaatuu päälle-kokemusta siitä.

Paikalla Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Koira reissussa mukana
« Vastaus #1 : tänään kello 06:52:21 »
No meille ainakin saa tulla!  :inlove: Tosin hänelle ei ole erillistä tilaa, ja alakerrasta saattaa omilta kavereilta kuulua kommentteja, että mitäs peliä tämä on kun siellä on joku ylimääräinen asiakas. Hiekkaa, kuraa ja karvoja löytyy jo valmiiksi.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : tänään kello 08:23:19 »
Kyllä saa! Mikään ei oo ihanampaa kuin koirat, oon kai joku koirakuiskaaja. Eilenkin taas tuli koira vastaan ja sen omistaja toppuutteli kuulin se sanoi "älä mene puremaan" ja koira veti mun luo ja junttas jalkoihini rapsulle. Omistajansa oli aivan ihmeissään sanoin vaan ne vaistoaa että rakastan niitä kaikki koirat tulee mun luo.

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : tänään kello 09:14:04 »
Mä en reissaa koiran kanssa, mutta on myös erikoistarve josta ei oikein voi tinkiä.

Pyrin pitämään ekan yhteydenoton todella tiiviinä ja karsimaan siitä kaikenlaiset ”olisi kiva jos” tason toiveet, jotta saa sen erikoisjutun mahdutettua sellaiseen tekstimäärään jonka pt ehtii lukea ja ymmärtää.

No, jotkut on silti selvästi yllättyneitä kun ilmestyn ovelle vaikka asian logistiikka on viesteissä käyty läpi, mutta yleensä tämä menee ihan ok.

Tämä on toki myös hieno oivallus, että etukäteen skouttaa ne pt:t joiden luo kannattaa suunnistaa :)

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #4 : tänään kello 12:04:35 »
Saa tulla koiran kanssa. Ja ennen omistajaa saatan suukotella ja rapsutella koiran 😉
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : tänään kello 12:21:46 »
Saa tulla koiran kanssa. Ja ennen omistajaa saatan suukotella ja rapsutella koiran 😉

Pitääkö koiralle varata oma puolituntinen, vai koko tunti?

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #6 : tänään kello 13:54:40 »

Sama homma, mun huomio kyllä kiinnittyy aina ensin koiraan eikä sen "mukana" tulevaan ihmiseen  :inlove:

Poissa sannahunaja

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : tänään kello 13:58:22 »
Tänne on koirat enemmän kuin tervetulleita :inlove:
Saatan tosin itsekin alkuun pusutella ja palluttaa koiravierasta. Mutta kyllä isäntäkin saa oman hoitonsa ;)
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋