Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ei enää airnb tapaamisiin  (Luettu 663 kertaa)

Paikalla Mako75

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Ei enää airnb tapaamisiin
« : tänään kello 16:16:19 »
En tiedä onko jo monessakin taloyhtiössä sama tilanne muuta eilen oli todella kuumottava tapaaminen airnb kanssa. Tarkemmin en asiaa kuvaa mutta asiat keskeytyi
Ja tuli aika selväksi että taloyhtiön ihmisillä on mitta täynnä. Jo tullessa oli pahat vibat mutta kuvittelin että vainoharhaisuutta ja mitä sitten. Noh ei ollut ja tosiaan ei ikinä enää airnb juttuihin paitsi jos joku mökki kyseessä. Taisi jokunen asiakas jäädä myös minun jälkeen eilen ilman...

Paikalla TomppaJones

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ei enää airnb tapaamisiin
« Vastaus #1 : tänään kello 16:31:33 »
Olisiko kuitenkin hyvä avata edes vähän mitä tilanteessa tapahtui?
Ei kai naapurit tulleet ovikelloa rimputtelemaan ja häiritsemään "kotirauhaa"?
Ja sitä, missä kaupungissa tämä tapahtui? Todella moni niin kotimainen kuin ulkkarikin tapailee airbnb-kämpissä. Jos se vaikeutuu, niin monella ei ehkä ole muuta vaihtoehtoa...tai ainakin kuvittelen niin.

Paikalla Mako75

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : tänään kello 16:39:46 »
Helsinki ja tuli pimputtamaa  tai oikeastaan hakkaamaan  ja olisi varmaan tullut virkavaltaakin ainakin puheitten mukaan. Lienee liittyy isolta osalta ulkomaalaisiin ja käsittääkseni oli sen verran lait opeteltu että patittamiseen viitattiin ja tuolla epäilyllä kai saa virkavallankin paikalle. Tässä tilanteessa ei olisi sinänsä ollut hätää mutta olen aika varma että on vain ajan kysymys milloin joku airnb vuoraajaa syytetään parituksesta. Toisaalta ymmärrän kyllä asoy henkilöitäkinei siinä. Mutta itse en koskaan halua samaan tilanteeseen.

Paikalla TomppaJones

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 17:20:00 »
Ei kai se ihan noin voi olla? Jos joku pt varaa Omppuhotellista huoneen ja tapaa siellä asiakkaita, niin onko sitten hotelliketju vastuussa siitä?
No, en ole lainoppinut, joten en enempää spekuloi asialla.
Toivottavasti tänne tulee fiksumpia kommentoimaan ko. aiheesta.

Kuumottava tilanne varmaan kuitenkin. Oliko rappukäytävässä naapureita kännykät kädessä kuvaamassa kun luikit matkoihisi?

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : tänään kello 19:04:07 »
Ei kai se ihan noin voi olla? Jos joku pt varaa Omppuhotellista huoneen ja tapaa siellä asiakkaita, niin onko sitten hotelliketju vastuussa siitä?
No, en ole lainoppinut, joten en enempää spekuloi asialla.

En minäkään ole lainoppinut, mutta joo, Omppuhotelli olisi tuossa tiukasti lukien parittaja (hyötyy seksityöstä).

Kuten esimerkiksi lähikauppias, joka myy seksityöläisella paketin kaurapuurohiutaleita (hyötyy seksityöstä). Tai seksityöläisen puoliso ja lapset, jotka sitä kaurapuuroa syövät (hyötyvät seksityöstä).

Vaikka täällä laki on ihan suht järkevä, niin parittajan määritelmässä on ongelma. Sen pitäisi olla "taho, joka käyttää työnantajan määräysvaltaa seksityöläiseen" eikä "joku joka hyötyy seksityöläisen ansioista".

Poissa Tapsatee

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : tänään kello 22:51:34 »
Helsinki ja tuli pimputtamaa  tai oikeastaan hakkaamaan  ja olisi varmaan tullut virkavaltaakin ainakin puheitten mukaan. Lienee liittyy isolta osalta ulkomaalaisiin ja käsittääkseni oli sen verran lait opeteltu että patittamiseen viitattiin ja tuolla epäilyllä kai saa virkavallankin paikalle. Tässä tilanteessa ei olisi sinänsä ollut hätää mutta olen aika varma että on vain ajan kysymys milloin joku airnb vuoraajaa syytetään parituksesta. Toisaalta ymmärrän kyllä asoy henkilöitäkinei siinä. Mutta itse en koskaan halua samaan tilanteeseen.
Ulkomaalaisten kanssa voi olla kyllä riski, et poliisikin pelmahtais paikalle, mut kotimaisessa voi olla toinen.
Oon kuullu tapauksen, missä yhden neitokaisen toimesta taloyhtiö oli pitäny erikseen ihan oman yhtiökokouksen jatkuvista vierailijoista.

Kai naapureita sitten alkanu vähä ärsyttää se touhu. Mutta tuliko poliisi paikalle? No epäilen...
Eihän tossa mitää rikostakaan oo tapahtunu.
Paitsi vuokranantaja tietysti saa asunnosta vuokrat muutenki möipä vuokralainen sitten seksiä tai ei, mutta en tiedä koittasko ne siitä jotenki vääntää paritusta.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 22:58:02 kirjoittanut Tapsatee »

Poissa Teroterava

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6 : tänään kello 23:08:06 »
Kauan ennnen airnb:tä eräs skenen tunnettu tamperelainen häirikköturska stalkkasi yhden suositun tsekkihupakon vastaanottopaikan ja soitti poliisit tälle hupakolle hostelliin, koska oli niin kateellinen siitä kun tämä hupakko oli tullut tänne kaupunkiin vierailulle ja olin maininnut Wörkillä, että menen häntä tapaamaan. Siinä toivossa, että poliisit osuisi samaan aikaan paikalle. Näin ei käynyt, mutta hupakko häädettiin hostellista ja joutui vaihtamaan kesken vierailua toiseen paikkaan. Onneksi saatiin asia hoidettua.
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus