Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on liukuhihnaa?  (Luettu 142 kertaa)

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (184)
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Mikä on liukuhihnaa?
« : eilen kello 22:28:54 »
Tää kyssäri mulla oli mielessä jo aikoja sitten, ja se tuli mieleen jostain toisesta ketjusta.
Sen ketjun aihe oli siis ihan toinen, mutta keskusteluissa puhuttiin liukuhihnaamisesta muistaakseni enemmän ns. huonon palvelun merkkinä.

Mutta se mistä siinä asiakkaat valittivat, ei mun aivoissa ihan yhdistynyt suoraan liukuhihnaamiseen/että syynä nega kokemuksiin olisi ns. automaattisesti hutsun liukuhihnaaminen. Eli että juurisyy huonoon kokemukseen olisi yksiselitteisisti juurikin liukuhihnaaminen.
Ja lopputuloksena oli...aivojumi.  :laught:

Mutta nukuttuani monien öiden yli, tajusin, että kyse on ehkä siitä mikä mielletään liukuhihnaamiseksi tässä skenessä. Ja että sen määritelmät ehkä vaihtelevat paljon.

Tää on aihe mistä olen avannut ketjun joskus aikaisemminkin, mutta en muista oliko se täällä vai Opistolla, ja joka tapauksessa updaten paikka!

Kyssäri on niin hutsuille kuin turskillekin. Mikä on liukuhihnaamista tässä skenessä? Mikä lasketaan liukuhihnaamiseksi?
Hutsut, mitkä seikat tekee teidän duunipäivästä/hetkestä liukuhihnan? Miten se poikkeaa ei-liukuhihna päivästä/hetkestä?
Turskat, mikä teidän ajatus on millainen on hutsun liukuhihna työpäivä? Miten te huomaatte sen liukuhihnaako hutsu vai ei?

Vastaan tähän kyllä itsekin ajan kanssa kunnolla, mutta tottakai tässä pitää kertoa pikaisesti vähintään tiivistelmä (taas kerran).
Mä olen aina pyrkinyt liukuhihnaan, en ole koskaan salaillut sitä ja olen hitusen jopa ylpeä siitä että usein pystyn saavuttamaan liukuhihnapäiviä. Ne on ihan parhaita!!  :inlove:
Flow pysyy loistavasti päällä kun tahti pysyy tiiviinä, mun energia tasot vain nousee nousemistaan päivän edetessä ja tottakai raha on hyvää!
Ja tällä meiningillä asiaa erityisesti salailematta ollaan vedetty pian 15 vuotta. 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Tsekkaa kalenteri!

Poissa JariSaari

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Vastaus #1 : eilen kello 22:50:13 »
Itselle sen tekee mielikuva, minkä palveluntarjoajan luona saa. Onko palvelu yksilöllistä vai vai ei.

Liukuhihnamielikuvan oli se sitten todellista tai ei esimerkiksi valtavilla kortsulaareilla ja liukuvoidetuubeilla yöpöydällä.

Ei itse varsinaisessa toiminnassa niinkään eroa ole tai sitä huomaa tai siihen kiinnitä huomiota  :behind:

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : eilen kello 22:59:18 »
- märkä suihkun lattia
- kortsupaketin palasia
- liukkarit "valmiiksi"
- asunnossa ei huonekaluja
- "panopatja"

Onhan noita. Osaltaan tehdasmainen keikkatyö on myös sitä, vaikka olisi lakisääteiset tauot.

_
dijon on sinappi

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 23:30:14 »
Oleellisin juttu on se, että onko pt henkisesti läsnä koko sovitun ajan. Mua ei ole vielä hätistelty ulos etuajassa, mutta pt on esim. alkanut fiksaamaan meikkiään sinä aikana kun kävin suihkussa ja jatkanut sitä kunnes poistuin.

Vähän pienempi harmi on jos se kiire näkyy epämiellyttävällä tavalla. Kortsujen käärepapereita levällään, märkiä pyyhkeitä kylppärin lattialla, toinen turska tulee vastaan tai jonottaa samaan aikaan kämppikselle jne.

Katson läpi sormien jos pt:llä on kännykkä kädessä kun tulen suihkusta tai jos keikkakämpässä pyykkikone käy yms. Jos hommaa tekisi tosissaan luksuspalveluna niin eihän tämmöiset siihen kuulu, mutta olen itsekin käytännöllinen ihminen, enkä jaksa alkaa varta vasten häiriytymään asioista jotka ei oikeasti häiritse.

Poissa Jkp68

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 23:32:05 »
Jos pt hoputtaa koko ajan ja yrittää saada sovittua aikaa nopeammin ulos. Tai ei edes yritä esittää kiinnostunutta vaan vetää mekaanisesti perussetin suikkarin ja panon ilman mitään kunnon kommunikaatiota.

Eli jos minulle luodaan illuusio että maksamani aika on minulle kokonaan ja minä ja minun nautintoni on huomion kohteena tuon ajan, niin ei minulle ole väliä onko edellinen turska lähtenyt 5 minuuuttia ennen tuloani ja tuleeko seuraava jo kohta perääni. Kunhan hygienia on kunnossa ja asunto perussiisti ( ei käytettyjä kortsuja lattialla  ;D).