Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ohareita, kusetusta ja paskapuheita  (Luettu 3508 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ohareita, kusetusta ja paskapuheita
« Vastaus #40 : tänään kello 10:26:37 »
Ihmisten elämäntilanteet ovat myös kovin erilaisia. Kaikki ei aina pyöri vain oman navan ympärillä, vaan yksityisyyden suojaaminen voi olla tarpeen myös lähipiirin, etenkin omien lasten vuoksi. Takavuosina eräs tapaamani neito teki hommiaan aina kotipaikkakuntansa ulkopuolella käyttäen prepaidia yms. Hänellä oli eri-ikäisiä lapsia ja hän sanoi, että kauheinta mitä voisi tapahtua, olisi että lapsia alettaisiin kiusata koulussa sanoilla ”mutsis on huora!”

Myös tietyissä ammateissa toimiessa huorissakäynti on huono juttu mm. kiristysriskin (vaikka teoreettisenkin) takia.

Ja Ruotsin malli sitten on vielä ihan asia erikseen. Turskat ovat suuria rikollisia, poliisin tarkkailun ja julkisen häpäisyn kohteita. Onneksi olemme yhteiskuntana tuon sektorin kontrollilta välttyneet - ainakin toistaiseksi.

Mutta olisihan se ihana yhteiskunta, jossa äiti voisi kertoa joulupöydässä lasten ja isovanhempien kuullen millaisia pokia hänellä oli männä viikolla. Yhdellä oli alaspäin käyrä kyrpä ja rikkinäinen lompakko, toisella paskaiset kalsarit ja suihku jäänyt väliin jne. Tai että isä voisi samassa tilanteessa keskustella siitä, paljonko hän saa käyttää kuukaudessa rahaa seksipalveluiden ostamiseen. Että jos ei nyt mennäkään sinne Venetsiaan lomalle vaan tyydytään Tallinnaan, koska isän harrastukset ovat niin kalliita ;D

niin, kuten sanottua, ihmiset on erilaisia :) mä en vain kategorisesti suostu elämään elämääni siten että pelkään, häpeilen ja salailen mulle olennaisia tai tärkeitä asioita muiden reaktioiden vuoksi, enkä mä ole lainkaan pahoillani niistä ihmissuhteista tai töistä jotka sen takia jää multa väliin. jos joku horisee netissä että huoran koirat pitäisi myrkyttää, se on hänen häpeänsä, ei mun.
lappeenranta 3.-5.5. nähdään! kosketellen, ihana isa 😘