Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varatun ajan muuttuminen  (Luettu 164 kertaa)

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (3)
  • ** Piristää muiden päivää
Varatun ajan muuttuminen
« : tänään kello 20:56:58 »
Moi!
Ajattelinpa kysäistä täältä, kun täällä on paljon kollegoita sekä palvelun käyttäjiä.

Mitä ajatuksia:Asiakas on sopinut tunnin ajan ja tapaamisen alkuun ilmoittaakin, että ei ehdikään olla kuin puoli tuntia?

Itselläni on ainakin tapana jättää asiakkaiden väliin reilusti aikaa, että ehdin valmistautua seuraavaan tapaamiseen. Joskus olen joutunut jopa kieltäytymään toisesta asiakkaasta, koska tällä on ollut tarkka aika milloin on mahdollista tulla. Sitten ilmeneekin, että olisikin ollut mahdollista ottaa tämä seuraava asiakas vastaan, mutta myöhäistähän se siinä kohtaa jo on.

Voihan toki olla, etten ole miellyttänyt asiakasta ja hän ei ole kehdannut kääntyä kokonaan pois, joten toki parempi, että edes se puoli tuntia toteutui. Mutta näitä on pari kertaa sattunut ja onhan se ärsyttänyt.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Varatun ajan muuttuminen
« Vastaus #1 : tänään kello 21:17:07 »
Mulla on pari kertaa käynyt niin, että asiakas onkin halunnut lyhentää aikaa (eteisessä ennen aloitusta) ja kyllä mä sen silloin niin ajattelen, että mä en miellytä asiakasta, mutta ajattelee kuitenkin että voi mua vähän nusasta 😂 En ärsyynny asiasta,sitten mennään lyhyemmällä ajalla.
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (3)
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Varatun ajan muuttuminen
« Vastaus #2 : tänään kello 21:24:10 »
No juuri näin itsekin ajattelin, etten ehkä ollutkaan hänen mieleensä. Eikä siinä mitään.

Täytyy yrittää olla jatkossa ärsyyntymättä. En toki asiakkaalle ole ärsyyntymistäni näyttänyt, mutta jälkikäteen vähän harmittanut.  :D