Kävin tapaamassa kyseistä neitoa.
Vastaili nopeasti ja selkeästi viesteihin (enlanniksi)
Sovittiin perinteinen 1h aika.
Saapumisohjeet hyvät ja paikalle löysi helposti.
Vähän jännitti minkä näköinen neito avaa oven. Kuvat olivat selvästi omat mutta kasvoihin oli otettu kuvien jälkeen botoxi tms. Mutta se ei minua haitannut minut otettiin suukkojen ja halien kera vastaan, valuutta vaihtoi omistajaa ja ukko suihkuun. Pääsin suihkusta ja neito oli riisunut itsensä ja odotti minua makkarissa kyseli mitä minä haluan.
Aloiteltiin suikkareilla
välillä vaihdellen antajaa ja välillä oltiin 69. Seuraavaksi tyttö ratsaille ja näky oli kyllä kiva, hänellä on upea kroppa. Hetken päästä halusin hänet sisääni ja tyttö ottikin minut innolla ja lopetus hoidettiin hänen nussiessa minua perseeseen ja samalla runkaten minut huipennukseen.
Päälle sain vielä hieronnan ja jutustelua samalla.
Yhteenvetona.
Kuvat omat ja pitävät suurenta osin paikkansa. Tosin naamassa enemmän täytettä kuin kuvissa 🤔
Munakin on kuvan mukaisen kokoinen mutta ei kyllä mainostettu 17cm, minulle kuitenkin riittävän kokoinen.
Hinta oli halvempi kuin yleensä ts tytöillä
Seksi ja suikkari hyvää.
Menisinkö uudelleen? Saatan kyllä mennäkkin 🤔
Vastaili nopeasti ja selkeästi viesteihin (enlanniksi)
Sovittiin perinteinen 1h aika.
Saapumisohjeet hyvät ja paikalle löysi helposti.
Vähän jännitti minkä näköinen neito avaa oven. Kuvat olivat selvästi omat mutta kasvoihin oli otettu kuvien jälkeen botoxi tms. Mutta se ei minua haitannut minut otettiin suukkojen ja halien kera vastaan, valuutta vaihtoi omistajaa ja ukko suihkuun. Pääsin suihkusta ja neito oli riisunut itsensä ja odotti minua makkarissa kyseli mitä minä haluan.
Aloiteltiin suikkareilla
välillä vaihdellen antajaa ja välillä oltiin 69. Seuraavaksi tyttö ratsaille ja näky oli kyllä kiva, hänellä on upea kroppa. Hetken päästä halusin hänet sisääni ja tyttö ottikin minut innolla ja lopetus hoidettiin hänen nussiessa minua perseeseen ja samalla runkaten minut huipennukseen.Päälle sain vielä hieronnan ja jutustelua samalla.
Yhteenvetona.
Kuvat omat ja pitävät suurenta osin paikkansa. Tosin naamassa enemmän täytettä kuin kuvissa 🤔
Munakin on kuvan mukaisen kokoinen mutta ei kyllä mainostettu 17cm, minulle kuitenkin riittävän kokoinen.
Hinta oli halvempi kuin yleensä ts tytöillä
Seksi ja suikkari hyvää.
Menisinkö uudelleen? Saatan kyllä mennäkkin 🤔