Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Trans 46v Herttoniemi  (Luettu 130 kertaa)

Poissa Tyler

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Trans 46v Herttoniemi
« : eilen kello 20:34:10 »
Naapurisivustolla ilmoittelee tuollainen neito, ei kovin feminiininen ulkonäöltään. Mutta pienet, suipot tissit on ja käytös ihastuttavan tyttömäistä.

Taksilla menin whatsAppissa saamaani osoitteeseen ja hän avasi silkkisissä kuteissa oven.
Annoin sovitun palkkion tietty heti ja neiti johdatti minut makuuhuoneeseen, emme paljoa puhuneet mutta kyllä hän suomea ymmärsi.
Riisuin vaatteet ja muitta mutkitta hän kaatoi mut sänkyyn kyljelleen, nosti hamettaan, otti päästäni kiinni ja alkoi nussia mua suuhun keskivertoa isommalla ja ennenkaikkea kivikovalla kyrvällä.
Hän käänteli minua kuin nukkea voimakkain liikkein, jotka eivät kuitenkaan sattuneet. Pian olimme 69:ssä.
Hän ei ottanut suihin, mutta puristeli mulkkuani todella lujaa saaden aikaan erektion. Koko ajan hän nussi mua suuhun ja nätti persereikä sikisteli aivan silmieni tasalla.

Tätä kesti jonkin aikaa ja laukesin rajusti, en usein laukea kumppanin kanssa. Yksin sitäkin enemmän mikä joskus vituttaa kun menee tavallaan hukkaan.
Kiisselit pyyhittiin keholtani nopeasti ja neito rasvasi peräaukkoni ja laittoi kumin kalunsa päälle. Makasin selälläni ja nostin jalat ylös. Jostain syystä sisääni työntyminen ja paneminen hiukan sattui. Hän lopetti sen kun huomasi, etten ”voinut ihan hyvin”. Otti mulkkunsa ulos ja poisti kortsun. Sitten taas suuni kimppuun !
”No, jos mä laukean näin” hän sanoi ja imetti mulkkuaan oikein kunnolla minulla, veti sen pois suustani ja runkkasi lastinsa naamalleni ja rinnalleni, se tuntui ihanalta ja aloin lipoa kiisseleitä suuhuni. En ehtinyt kuin maistaa vähän kun pyyhe tuli ja naamani, sekä ylökroppani pyyhittiin kuivaksi.

Kävin pikasuihkussa ja pukeuduin. Halattiin ja sanoin tulevani uudestaan jos sopii, hän hymyili myöntävästi ja alkoi katsella tv:tä.

Erittäin positiivinen kokemus oli, hengitys tuoksui aavistuksen valkosipulille, mutta alapää ja koko keho todella hyvältä ja kiihottavalta, en osaa sanoa mikä tuoksu on, mutta osaltaan se sai minut laukeamaan. Myös tunne, että on turvallisissa käsissä hänen kanssaan ja hänen allaan oli fantastista.