Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ukkomiehet ja riskienhallinta  (Luettu 547 kertaa)

Poissa Houdini

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Ukkomiehet ja riskienhallinta
« : eilen kello 14:15:47 »
Moi! Ajattelin että olisi ainakin itselleni kiinnostavaa kuulla muiden varattujen miesten parhaita ja hyviksi koettuja käytänteitä siitä kuinka toteuttaa seksuaalisia halujaan maksullisissa aiheuttamatta mielipahaa kotona. Erityisesti te jotka harrastatte suojaamatonta suuseksiä, niin kuinka minimoitte riskin tartuttaa se kotona? Testithän ei heti taida näyttää näitä yleisimpiä tauteja. Itse olen onnekkaasti onnistunut eräältä seksisivustolta löytämään itselleni luotettavan naimisissa olevan naisen, jonka kanssa voidaan toteuttaa kaikenlaista kivaa silloin tällöin, mutta välimatka ja vaihtelunhalu ajattaa maksullisten palvelujan pariin säännöllisesti ja hirveästi tekisi mieli näiden kaunottarien pilluja joskus nuolla 😅 Nelisen kertaa owo tehty kysymättä ja kerran kolumbialaisen kaunottaren pimppaa nuollut ja toistaiseksi nämä kokemukset kuten koko edeltävä elämäkin menty ilman tauteja, mutta siinä missä sinkkuna ei kiinnostanut yhtään niin nykyään ramppaan testeissä herkästi jos pienikin mahis ollut saada jotain.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ukkomiehet ja riskienhallinta
« Vastaus #1 : eilen kello 22:00:22 »
Moi! Ajattelin että olisi ainakin itselleni kiinnostavaa kuulla muiden varattujen miesten parhaita ja hyviksi koettuja käytänteitä siitä kuinka toteuttaa seksuaalisia halujaan maksullisissa aiheuttamatta mielipahaa kotona. Erityisesti te jotka harrastatte suojaamatonta suuseksiä, niin kuinka minimoitte riskin tartuttaa se kotona? Testithän ei heti taida näyttää näitä yleisimpiä tauteja. Itse olen onnekkaasti onnistunut eräältä seksisivustolta löytämään itselleni luotettavan naimisissa olevan naisen, jonka kanssa voidaan toteuttaa kaikenlaista kivaa silloin tällöin, mutta välimatka ja vaihtelunhalu ajattaa maksullisten palvelujan pariin säännöllisesti ja hirveästi tekisi mieli näiden kaunottarien pilluja joskus nuolla 😅 Nelisen kertaa owo tehty kysymättä ja kerran kolumbialaisen kaunottaren pimppaa nuollut ja toistaiseksi nämä kokemukset kuten koko edeltävä elämäkin menty ilman tauteja, mutta siinä missä sinkkuna ei kiinnostanut yhtään niin nykyään ramppaan testeissä herkästi jos pienikin mahis ollut saada jotain.

"parhaita ja hyviksi koettuja käytänteitä ... aiheuttamatta mielipahaa kotona"

Se, että tuommoinen tapahtuu puolison tietäen, ja hänen luvallaan. Sopikaa keskenänne, mikä on kenellekin sallittua.

"Erityisesti te jotka harrastatte suojaamatonta suuseksiä"

En oikeastaan kuulu kohderyhmään, joten en kommentoi.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : eilen kello 22:10:07 »
Tulin katsoneeksi aiempaa kirjoitteluasi -- tilanteesi on tosiaan erilainen kuin minulla (vaimosi mahdollisesti aseksuaali) -- mutta, silti, ehdottaisin keskustelua siitä, mikä on sinulle sallittua, jos vaimoasi ei yhtään kiinnosta.

Kirjoitit aiemmin:

Lainaus
Onnellisesti liki seksittömässä parisuhteessa. Suhteessa rakkaimman ja parhaimman ystäväni ja elämänkumppanini kanssa. Ainoastaan seksuaalinen vetovoima puuttuu vaikka olemme molemmat hyvännäköisiä ja kunnioittavassa ja tasa-arvoisessa suhteessa. Itse olen myös erittäin viriili seksuaalisesti minkä takia käyn vieraissa salaa ja toivoisin samaa myös puolisolleni, joka tosin saattaa olla aseksuaali. Olisi hyvä puhua seksiasiat halki siinä vaiheessa kun vielä ei ole sitä kohtuutonta loukkaamisen pelkoa. Itseä harmittaa lähinnä se miten juurtunut moniin meihin on rakkauden ja seksuaalisuuden välinen yhteys. Itse en ole koskaan kokenut noilla kahdella asialla oleven luonnollista yhteyttä.

"Olisi hyvä puhua seksiasiat halki"

Nimenomaan! Jopa, ehkä, nykyisessä tilanteessasi?
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:11:45 kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri »

Poissa Kiimatar

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 23:32:52 »
Ikävä kyllä, kakkua ei voi säästää ja syödä saman aikaisesti. Jos hupakoissa käy, täytyy hyväksyä se tosi asia että ero perheestä / vaimosta koputtelee koko ajan oven takana. Jopa ne nokkelimmat on jääneet vuosien saatossa kiinni.

Helpointa olisi avata asia ja kysyä kumppanin mielipidettä asiaan ja käydä luvan kanssa.

Poissa Kiimatar

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 23:34:55 »
Plus että - Sanoisin että kun olet parisuhteessa, käytät sitä saatanan kumia aina. Hiivat sun muut siirtyy suuseksissä, puhumattakaan muista vaivoista…