Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuningas alkoholi  (Luettu 155 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Kuningas alkoholi
« : eilen kello 19:31:10 »
Mietin, että pitäisikö tämä alkomaholi laittaa toistaiseksi kokonaan hyllylle. Tuoko se elämääni mitään muuta kuin rahanmenoa ja kenties huomaamattomia terveyshuolia. On toki kiva postailla kännipäissä someen ja esim. Seksisaitille, mutta mitä vittua: kyllä mä niitä teen selvinpäinkin ja vaikka en tekisi, niin eipä ne oikeasti tärkeitä asioita ole.

Nokkelimmatpokkelimmat varmaan huomasivatkin, että alun kysymys oli retorinen.

BrockLanders mietti kuningas alkoholia ja ajattelin perustaa ketjun vaikka taitaa aiheesta jo ollakin jossain.

Alkoholi vaikuttaa ihmisiin tosi eri tavoin. Toisille se tuo rentoutuneen ja hyvän fiiliksen, toisille ei juuri mitään … tai olo voi mennä jopa huonommaksi jo pienestä määrästä. Erot johtuvat kuulemma perimästä, siitä miten keho käsittelee alkoholia, hermoston herkkyydestä, persoonallisuudesta ja sen hetkisestä mielialasta.

Yhdelle se tekee sosiaalisemman ja kevyemmän, toiselle ärtyisämmän tai alakuloisen. Myös omat odotukset vaikuttavat, jos ajattelee että “tämä rentouttaa”, kokemus voi vahvistua. Ja sama ihminenkin voi eri tilanteissa reagoida eri tavalla. Stressi, seura ja ympäristö merkitsevät paljon.

Mulle pikku pöhnä tekee rennon ja hyvän fiiliksen sopivan harvoin otettuna. Muutama lasi wiskiä tai pullo viiniä ei ole pahaksi, vai?

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuningas alkoholi
« Vastaus #1 : eilen kello 19:55:00 »
Mulle pikku pöhnä tekee rennon ja hyvän fiiliksen sopivan harvoin otettuna. Muutama lasi wiskiä tai pullo viiniä ei ole pahaksi, vai?

Näinhän se kaikilla silloin aluksi on. Sitten kun sitä "pikku pöhnää" (=nousuhumalaa) alkaa tekee mieli liian usein (subjektiivista), niin on hyvä miettiä onko se arvonsa väärti.

Poissa Beachbandit

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuningas alkoholi
« Vastaus #2 : eilen kello 23:48:33 »
Ei tippa tapa ja ämpäri voi juku!