Kyllä uskon, koin eräänlaisen heräämisen 2021 kesällä. Mutta en usko Jumalaan niin suppealla tavalla kuin nämä pääuskonnot sitä tuputtavat. Olen ennemminkin mystikko, mihin kuuluu gnostilaisuudet jne. ja mielestäni kaikissa maailman uskonnoissa (ainakin niissä isommissa ja tunnetuimmissa) on pirstaleista salatietoa, jota voi ymmärtää sitten kun on herännyt. Olen myös huomannut heränneenä sen, että nämä nk. oikeat uskovaiset eivät ole uskossa oikeasti ja uskovat vaan nimellisesti Jumalaan, kun niin nyt vaan kuuluu uskoa jos on uskovainen ja siihen he ovat kasvaneet. Mutta oikea uskovainen ei tee sitä mitä nämä Räsäset ja muut tekevät, eli he eivät ole Jumalina tuomitsemassa muita ihmisiä heidän valinnoistaan. Kaipaisinkin ystävikseni tällaisia heränneitä ihmisiä, jotka myös varmasti tuntevat olonsa yksinäisiksi kun huomaavat asioita ja kai näkevät kuten minäkin näen, että suurin osa ihmisistä vain menee robottimaisina kiertäen sitä pienen pientä kehää, jossa ajattelulle ei ole sijaa.
Haaveena olisi löytää mies, jonka kanssa voisin yhdistää kunnon henkisyydestä, psykologiasta, filosofiasta jne. keskustelusta ja harrastaa syvää ja pyhää seksiä, jossa kahden ihmisen väliset energiat kohtaavat.
Ehkä vähän pilveä poltella tai muuta mukavaa, jutella niitä ja näitä ja nauttia toistemme kehoista.
Anteeksi että sotkin tällaista tänne uskontoketjuun, mutta minä olen tällainen uskovainen ja sitä sanotaan, ettei ne unelmien prinssit ratsasta uljailla ratsuillaan sinua kotoa hakemaan.