Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Madamegallon39  (Luettu 3641 kertaa)

Poissa Jusa8899

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Madamegallon39
« : Tammikuu 11, 2026, 11:05:20 »
Onko kellään kokemuksia naapurisivustolla nimimerkillä Madamegallon39 ilmoittelevan neidon hieronnasta?

Poissa unelmavävy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Madamegallon39
« Vastaus #1 : Tammikuu 14, 2026, 14:30:06 »
Ai tekeekö hän hierontaakin? Naapurissa joku tuolla nimimerkillä myy kyllä pikkareita ja ilmon sävystä päätellen ei sitten muuta. Toki jos joku on hakenut häneltä kellari-pikkarit niin saa jakaa kokemuksia  :drinking:

Poissa Jusa8899

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 14, 2026, 23:37:09 »
Joo tekee hierontaa ja myy pikkareita

Poissa Hania

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Tammikuu 15, 2026, 08:46:15 »
Uusimman ilmoituksen mukaan saa ainakin haistaa edestä ja takaa samalla kun pikkareita kellarista noutaa :D

Ehkä tuo hierontakin tapahtuu kellarissa ns. täsmähoitona  :laught:

Poissa Jusa8899

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Tammikuu 28, 2026, 23:00:18 »
Eikö kukaan oo vielä käynyt kokeilemassa? ???

Poissa Kunnollinen Tullimies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Tammikuu 29, 2026, 15:03:07 »
Varausmaksun takia hiljaista.

Poissa ami27

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 18:05:06 »
No, haluan myös kirjoittaa upeasta kokemuksestani Madam Gallonin kanssa.  :)

Tähän mennessä olen tavannut hänet kahdesti – kerran ostaakseni hänen kuluneet pikkuhousunsa ja kerran penishieronnassa – ja tapaan hänet ehdottomasti uudelleen, koska hän on uskomaton.  ;D

Ensimmäisellä kerralla menin Vartiokylään ostamaan hänen pikkuhousunsa, ja hän vei minut varastohuoneeseen. Hän oli erittäin kaunis, hoikka, seksikäs ja hyvässä kunnossa. Olin hyvin hermostunut, mutta hän oli erittäin ystävällinen ja kiltti.

Varastohuoneessa hän nosti hamettaan ja sanoi, että voisin ottaa hänen pikkuhousunsa pois itse. Kumarruin ja, voi luoja, siellä oli taivaallista! Siellä tuoksui uskomattomalta. Vedin hitaasti hänen pikkuhousunsa alas ja haistoin hänen makeaa pilluaan – se oli uskomatonta. Sitten hän antoi minun maistaa herkullista pilluaan, ja se oli todella ihanaa. Maku oli upea, ehkä vähän kuin suklaa ja mansikka. Sitten hän kääntyi ympäri ja maistoin häntä myös perseestä, mikä oli fantastista. Tämä kesti noin viisi minuuttia, ja olin erittäin, erittäin tyytyväinen.

Muutamaa päivää myöhemmin menin tapaamaan häntä uudelleen penishieronnassa. Minun on sanottava, että hän näytti vieläkin kauniimmalta ja seksikkäämmältä kuin ensimmäisellä kerralla. Tämä nainen on todella upea, kaunis ja aito. Hän vei minut huoneeseen, ja tietenkin halusin ostaa hänelle alushousut uudelleen. Tällä kertaa hän seisoi siellä alasti alushousuja lukuun ottamatta, ja minäkin riisuin vaatteet. Riisuin hänen tuoksuvat alushousunsa ja aloin haistaa hänen herkullista pillunsa tuoksua. Hänellä ei ollut kiirettä – kaikki oli rauhallista ja rentoutunutta.

Sitten hän käski minun maata sängyllä ja istui kasvoilleni. Se tuntui todella unelta. Samalla kun nuolin innokkaasti hänen suloista pilluaan, hän alkoi hieroa penistäni taianomaisilla käsillään ja hierontaöljyllään. Hän teki sen erittäin ammattimaisesti ja hitaasti, ja minä sekosin nautinnosta. Vaikka siemensyöksyn sain melko nopeasti, hän jatkoi hierontaa, mikä oli hämmästyttävää. Ja jopa siemensyöksyn jälkeen nuolin hänen kaunista ja tuoksuvaa pilluaan ja peräaukkoaan vielä monta minuuttia. Se oli minulle paras kokemus. Tunsin hänen ainutlaatuisen makunsa kasvoillani vielä tuntikausia sen jälkeen, ja se oli uskomatonta.

Suosittelen häntä lämpimästi kaikille. Jos haluat ainutlaatuisen ja nautinnollisen kokemuksen, älä missaa tilaisuutta tavata häntä.

tietenkin halusin ostaa hänen alushousut uudelleen.  ;)

Poissa Hania

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : tänään kello 08:49:37 »
Jaa-a, joku muu kuin Gallonin pillu tässä haiskahtaa. AI rapsa kenties.

Paikalla Noponen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : tänään kello 12:59:31 »
Juurikin näin. Tai sitten kaverin ulosanti on noin mekaanista maailman isoimmista orgasmeista johtuen :)