Se on kiva kun se on aina samanikäinen 39v, vaikka vuodet/vuosikymmenet vaihtuu. Kävin joskus 15 vuotta sitten. Oli silloin myös 39v.
Uutiset:
Toinen mikä hukassa ja olin vakkari oli Maria, brunette venäläinen muodokas nainen. Otti vastaan Helsingissä ja Vantaalla ainakin. Taisi reissata muuallakin Suomessa. Häntä ei ole hetkeen näkynyt missään hetkeen aikaan. Harmi koska oli tosi mukava ja erittäin seksikäsUpea Maria oli kaunis, ihana ja mukava. Taitaa nykyään pääosin olla Virossa muissa hommissa. Alkuvuodesta tapasin Turussa. Useasti kävin Hkissä Eerikinkadulla visiitillä viime vuosikymmenellä.
Toinen mikä hukassa ja olin vakkari oli Maria, brunette venäläinen muodokas nainen. Otti vastaan Helsingissä ja Vantaalla ainakin. Taisi reissata muuallakin Suomessa. Häntä ei ole hetkeen näkynyt missään hetkeen aikaan. Harmi koska oli tosi mukava ja erittäin seksikäsUpea Maria oli kaunis, ihana ja mukava. Taitaa nykyään pääosin olla Virossa muissa hommissa. Alkuvuodesta tapasin Turussa. Useasti kävin Hkissä Eerikinkadulla visiitillä viime vuosikymmenellä.
Diana (Kamppi). Kai hän tähän ketjuun kuuluu? Lyhyt kohtaaminen pari viikkoa sitten. Jotenkin luonnollisella tavalla kaunis, lämminhenkinen ja vahvasti eroottisesti latautunut nainen. Hän ymmärsi täysin mitä tarkoitin kiusoittelevalla hieronnalla ja tissien välissä tapahtuneen loppuhuipennuksen jälkeen sain vielä nauttia hellästä sivelystä ennen kuin suihku kutsui ja matka jatkui kesäsateessa hymyillen.
+21, sadekuuroja.
Muodokkaat milfit on lähellä sydäntä ja Renne vaikuttaa kuvauksen mukaan sopivalta, mutta mahtaako olla rus-taustainen? Heikäläiset on mulla boikotissa toistaiseksi.