Ekaan kappaleeseesi, motiivisi käyvät selviksi lukemalla kirjoituksiasi. Miksi jatkat sitä noinkin paljon on epäselvää. Kaipa sulla on joku pahanlaatuinen trauma taikka pakkomielle. Mistä minä tiedän.
Multa voi tietysti kysyä että miksi rapsaan ja miksi kirjoitan siitä taikka tuosta aiheesta jos kiinnostaa kysyä. Mun kysymys sulle on että miksi sinä osallistut keskusteluihin vain dissataksesi suomityttöjä? Ikäänkuin sulla olisi joku kampanja, eikö sulle riitä että sanot asian kerran taikka kahdesti ja noin muuten pidät asian omana tietonasi? Tulee vähän sellainen fiilis että joku on kussut sun muroihin kun kerta toisensa jälkeen jatkat tuota samaa asiaa.
Päässäsi taitaa surista todella pahasti kun pystyt päättelemään itsellesi täysin tuntemattoman ihmisen motiiveja?
Minun puolestani joey_t saa kirjoitella mitä lystää, kunhan annat kaikille muille saman oikeuden.
Tokaan kappaleeseen se että minä en ole henkilö joka antaa kellekään oikeutta kirjoitella täällä taikka ottaa kirjoitusoikeutta pois. Osallistun keskusteluun ja se sua selvästi vituttaa kun uhriudut tuolla tavalla. Ainoa mieleeni tuleva ohje sulle on "kasva aikuiseksi" mutta tuskin tajuat sitäkään.

tarjolla on niin hoikkaa normi kuin rehevämpääkin. Itse tavannut neitoja rouvia laidasta laitaan ja mukavaa on ollut... Eli tarjonta on kyllä monipuolista ja se on hyvä asia niin käyttäjille kuin myös tarjoajille.