Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....  (Luettu 2136 kertaa)

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....
« Vastaus #40 : tänään kello 11:39:00 »
Mun asiakkaat ihmettelee jatkuvasti, miksi tituleeraan itseäni ylipainoiseksi, kun en sitä ole. Yksinkertaisesti siitä syystä, etten halua aloittajan kaltaisia asiakkaita. Ja oon niin onnellinen, että mun asiakkaat käy mulla ihan muista syistä, kuin mitä vaa’an lukema näyttää. Kiitos, ootte ihania ❤️

Poissa Hottis puuma

• Madame
  • Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #41 : tänään kello 12:06:48 »
Jokaiselle jotakin, kysyntää on kaikenkokoisille. Aina voi itselleen sopimattomat palveluntarjoajat jättää sen suurempaa meteliä nostamatta väliin ja mennä niille jotka miellyttävät.  :)
« Viimeksi muokattu: tänään kello 12:12:54 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

Poissa Julia

• Hero Member
  • Galleria (11)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #42 : tänään kello 12:12:05 »
Jokaiselle jotakin, kysyntää on kaikenkokoisille. Aina voi itselleen sopimattomat palveluntarjoajat jättää ilman sen suurempaa meteliä nostamatta väliin ja mennä niille jotka miellyttävät.  :)

Tätä olin tulossa kommentoimaan. Tuntuu hassulta, että näitä ketjuja tuntuu olevan usein vaikka oman otannan mukaan edelleen löytyy niin taskuraketteja kuin isoja palveluntarjoajia ja paljon siitä väliltä. Ikähaarukkakin menee siinä kahdeksastatoista jonnekin lähemmäs kuuttakymppiä.

Jokaisella on vapaus laittaa myynti-ilmoitus, ostajat sitten päättää, onko kysyntää. Oma kokemus on, että kaikille kehoille on kiinnostusta, mutta palveluasenne usein ratkaisee.

On toki ihan asia erikseen, jos ilmoituksen kuvat tai ilmoitetut mitat eivät pidä edes suunnilleen paikkaansa. Silloin on musta ihan ok kääntyä ovelta (toki voi ilmoittaa, miksi).
Tampereella sunnuntaista keskiviikkoaamuun :)

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #43 : tänään kello 12:33:32 »

Koko ja laatuhan ei korreloi mitenkään tässä asiassa. Se, minkä kokoisen pt:n kukin kokee itse laadukkaimmaksi vaihtelee melkoisesti.
Heh, ensimmäisessä lauseessa esität väitteen, ja toisessa lauseessa esität juuri päinvastaista.

Tiedät kyllä, mitä tarkoitin. Näissä tapauksissa laatu on niin eriasia kullekin, että sitä ei voi lähteä yleistämään, mitä se on, koska jokaisen kokemus aiheesta on erilainen. Virheellisesti otsikoinnista voi saada käsityksen, että Jyväskylässä ei ole laadukkaita palveluja tarjolla. Voi hyvinkin olla kaikille muille kuin narun aloittajalle. Tai sitten ei. Ei ole määritelty minkäänlaista standardia aiheesta. Se on täysin subjektiivinen kokemus. Minusta laadukasta on mm se, että ilmoissa on todenperäiset kuvat. Näin narun aloituskin kertoo, koska ne ilmeisesti ovat niin tarkkoja, että kilotkin pystyy tarkkaan arvioimaan. Tämä ei kuitenkaan narun aloittajan mielestä ollut laadukasta, eli hän kokee laadun joksikin muuksi.

Jos oikein saivartelemaan lähdetään vielä, niin laatu ymmärretään yleensä täysin väärin käsitteenä. Se ei tarkoita, että tuote, mikä se milloinkin on, on hyvä. Laatu tarkoittaa sitä, että aina tietää tarkalleen, mitä saa, eli yllätyksiä ei tule puoleen eikä toiseen. Tässä voisi tietysti pitää yhtenä laadun kriteerinä sitä, että ilmoituksen huolellisesti läpi käytyään ei paikan päällä tule mitään yllätyksiä. Koskien ulkonäköä, hintaa tai palvelujen sisältöä.

Että joo sinällään kumoan kirjoittamani, jos pysytään täysin laatukäsitteen takana, eikä sotketa laatu termiä kansanomaisesti siihen, onko joku juttu omasta mielestä hyvä tai huono. Laatu on sitä, että tiedät ostaessasi saavasi paskaa tai kultaa eikä se ole koskaan yllätys kumpaa saat.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #44 : tänään kello 13:09:49 »
Jokaiselle jotakin, kysyntää on kaikenkokoisille. Aina voi itselleen sopimattomat palveluntarjoajat jättää sen suurempaa meteliä nostamatta väliin ja mennä niille jotka miellyttävät.  :)
"Tällaisia on aniharvoin enää tarjolla, ainakaan Jyväskylässä  =(("
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #45 : tänään kello 13:18:18 »
"Tällaisia on aniharvoin enää tarjolla, ainakaan Jyväskylässä  =(("

Tuntuu hassulta, että asiakkailta yritetään kieltää seksiyrittäjien ja heidän aisuriensa toimesta keskustelu tarjonnan laadusta. Tämän vielä ymmärtäisi, jos kyse olisi ilmaisjakelusta eikä luksustuotteesta, jonka arvo on väitetysti 250€/h.

Harva suomalainen pärjäisi Saksan klubeissa, jossa kilpailu on kovaa. Aikanaan Virossa sekä virolaisten Suomen sivuliikkeissä oli tarjolla keskimäärin kolme seksiyrittäjää. Jos joku kolmesta oli selvästi alle muiden tarjokkaiden, niin hänen päiväansionsa olisi ollut nolla euroa.

Paikalla Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #46 : tänään kello 14:05:44 »
Tuntuu hassulta, että asiakkailta yritetään kieltää seksiyrittäjien ja heidän aisuriensa toimesta keskustelu tarjonnan laadusta.

Aika moni on yrittänyt sanoa että laatu on subjektiivinen käsite, tällä alalla aivan erityisesti. Sinustako ei ole?
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #47 : tänään kello 14:47:51 »

Se reviirin laajentaminen ei välttämättä ole ihan simppeliä. Itselläni on pillukolmioon matkaa ajallisesti noin 1,5h. Äkkiseltään vaikuttaa, että ei niin paljoa. Matkoihin menee kuitenkin 3h ja otat siihen vähintään tunnin ajan, koska puolen tunnin takia viitsi edes matkaan lähteä. Sitten aikaa menee äkkiä se vajaa puolituntia molemmin puolin tapaamista paikan päällä. Eli siinä meni tunnin hupakointiin 5h aikaa. Sitä ei välttämättä ole aina helppoa repiä.

5 tuntia?

Hyvä, jos sen just 30 minuuttia saa tehtyä kalenteriin tilaa. Eikä usein onnistu sekään.

Melkoisissa himoissa saa olla, että lyö 5 tuntia johonki panosettiin.
Kieltäydyn uskomasta, että kukaan käyttää noin paljoa kallisarvoista aikaa näihin hommiin.

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #48 : tänään kello 14:50:55 »
Läski ei mene ilmaisjakelussa kaupaksi. Kun laitat kunnon kilohinnan, niin oven taakse syntyy turskista jono.
Luonnonlait ovat kieltämättä omituisia Suomessa.

Noup. Hyvin menee kaupaksi ilmaiseksikin 😊
Hip hei hutsu! ❤️

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #49 : tänään kello 15:03:49 »
Tuntuu hassulta, että asiakkailta yritetään kieltää seksiyrittäjien ja heidän aisuriensa toimesta keskustelu tarjonnan laadusta.

Aika moni on yrittänyt sanoa että laatu on subjektiivinen käsite, tällä alalla aivan erityisesti. Sinustako ei ole?

Olet oikeassa!!

Miksi sitten kiistät minun subjektiivisen käsityksen suomalaisten seksiyrittäjien keskimääräisestä heikosta laadusta? Luulen, että minulla on asiakkaana huomattavasti laajempi otos markkinoista kuin yksittäisellä suomalaisella seksiyrittäjällä.

Voidaan toki luoda objektiiviset mittarit. Mittaristossa ovat varmasti ainakin paino, ikä, kyky kommunikoida, saatavuus ja hinta.
Aikanaan eräs turska totesi, ettei koske yli kaksivitosiin, edes ilmaiseksi.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 15:06:13 kirjoittanut MikaM »

Poissa Klikklak

• Full Member
« Vastaus #50 : tänään kello 15:42:27 »

Olet oikeassa!!

Miksi sitten kiistät minun subjektiivisen käsityksen suomalaisten seksiyrittäjien keskimääräisestä heikosta laadusta? Luulen, että minulla on asiakkaana huomattavasti laajempi otos markkinoista kuin yksittäisellä suomalaisella seksiyrittäjällä.

Voidaan toki luoda objektiiviset mittarit. Mittaristossa ovat varmasti ainakin paino, ikä, kyky kommunikoida, saatavuus ja hinta.

Ethän sinä nyt voi yleistää tätä tarjonnan laatua objektiivisilla mittareilla. Sinun  mieltymyksillä  ehkä on heikkolaatuista tarjonta, mutta toisten mieltymyksillä  voi olla hyvää. Mieltymyksiä ja makuja kun on monenlaista ei ole olemassa mitään tiettyä naistyyppiä, joka viehättäisi kaikkia miehiä, vaan miesten naismaut vaihtelevat suuresti

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #51 : tänään kello 15:49:08 »

Olet oikeassa!!

Ethän sinä nyt voi yleistää tätä tarjonnan laatua objektiivisilla mittareilla. Sinun  mieltymyksillä  ehkä on heikkolaatuista tarjonta, mutta toisten mieltymyksillä  voi olla hyvää. Mieltymyksiä ja makuja kun on monenlaista ei ole olemassa mitään tiettyä naistyyppiä, joka viehättäisi kaikkia miehiä, vaan miesten naismaut vaihtelevat suuresti

On se kumma kun tekniikan lehdissä on viikottain testejä, jossa mitataan laatua objektiivisilla mittareilla.

https://tekniikanmaailma.fi/lehti/18b-2025/tmn-suuri-talvirengasvertailu-2025-7-nastarengasta-ja-7-kitkarengasta-nastat-vai-kitkat-ikuisuuskysymys/

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #52 : tänään kello 16:06:37 »
Mun mielestä se ei ole mitään keskustelua palvelun laadusta, jos ei ole edes tavattu pt:a. Henkilön "laadusta" keskustelu taas on loukkaavaa ja yksinkertaisesti huonoa käytöstä. Olkaa hyvä vaan ja jatkakaa, mutta mun silmissä ihminen tekee itsestään tällöin idiootin. Tänä on vain subjektiivinen näkemykseni, ei perustu mihinkään mittareihin...

Paikalla Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #53 : tänään kello 16:55:10 »

En tietenkään kiistä. Sinun subjektiivinen näkemyksesi on täsmälleen sinun subjektiivinen näkemyksesi, johon sinulla on täysi oikeus. Sinun subjektiivisen näkemyksesti mukaan suomalaiset pt:t ovat keskimäärin huonolaatuisia, ja varmasti olet nähnyt heitä enemmän kuin minä.

Mutta kyse ei olekaan siitä. Nimittäin subjektiivisen näkemyksen perusolemus on se, että niitä on yhtä monia kuin on näkijöitäkin. Eli tässä tapauksessa turskia. Voit tietysti väittää että edustat omalla näkemykselläsi suurinta osaa turskista, mutta tämä kaipaisi jo jotain dataa taakseen (muuta kuin Kontulan väitöskirjan). Pt:eiden kokemus ainakin tällä foorumilla kuulostellen tuntuu puhuvan toista, koskapa heillä asiakkaita riittää, ja ovat ilmeisesti kaikki kuitenkin lihavanpuoleisia (jos sinua on uskominen).

Objektiiviset mittarit toimivat huonosti mielipidekysymyksissä, joista tässä nyt kuitenkin puhutaan. Ainoa lähelle objektiivinen mittari, jonka keksin tämän palvelun todelliselle laadulle, on se, onko turska poistuessaan tyytyväinen vai ei. Siihenhän tässä pyritään eikä yhtään mihinkään muuhun. (Tai en minä ainakaan, turskan kannalta.)
Raisio ma-to! ❤️

Paikalla Bronson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #54 : tänään kello 16:58:18 »
Onneksi nykyään kaikille siiderivalaille, ei itsestään fyysisesti huoltapitäville on voimaannuttava yhteinen nimitys:

Hurraa siis # kehopositiivisuus  ;D

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #55 : tänään kello 17:24:49 »
Hurraa #sananvapaus