Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!  (Luettu 15727 kertaa)

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #60 : Toukokuu 13, 2020, 10:52:15 »

Kaikki voi käsittää (tarkoituksella?) väärin ja kaikesta voi aina riidellä. Ehkä tämä sivuhuomautus on multa tähän  väliin tätä keskustelua oma pieni kontribuutio. 😊

Arvoisa huumorin viihdekäyttäjä Seepeli! Ota huomioon, että tälläkin forkalla on lukuisia tosikoita. Pyri välttämään huumoria ja vierasperäisiä sanoja, koska ne haittaavat korkeatasoista ja älykästä keskustelua.

Väärinymmärtäminen on taitolaji. Kaikesta voi ja pitääkin loukkaantua. 

Olen monta päivää pohtinut, mitä tarkoitti imekää sitä. Sitä-sana jättää tulkitsijalle liian paljon tulkintavaraa. Vähän tarkempia suuntaviivoja kaipaisin keskusteluun, jotta kaikki olisivat samalla valkoisella viivalla.     
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2020, 10:56:34 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #61 : Toukokuu 13, 2020, 10:55:12 »
Saat ton kuulostamaan siltä kuin "sisaria" kaatuisi kuin heinää ja tämän ammattikunnan muistuttavan lähinnä selviytymistä mad-max tyylisessä miljöössä ::) Pitää olla porun outo asiakaskunta jos tämmöinen on jokapäiväistä ja se laittaa oikein huolestuttamaan. Mitä itse olen tyttöjen kanssa jutellut niin ei sieltä paista jatkuva pelko kaikkea ja kaikkia kohtaam ;D Mut ne onkin vissiin ollu sit vaan onnekkaita ::)

Minulla onkin juuri haluamanilainen asiakaskunta, koska olen sen itse saanut valita ja karsia epäsopivat huumeita käyttävät ehdokkaat pois sallittujen aineiden luettelosta jo kauempaakin kuin ovelta, nimittäin yksittäisten ja varsin lyhyiksi jääneiden puhelinkeskustelujen perusteella.

Jos taas viittaat pelkoon, niin pitäisikö tosiaan alkaa pelkämään? Ai niin, mutta kun en osaa. Osaan ainoastaan terveellä järjellä varoa vaaratilanteita, mutta en silti hysteerisesti hytise, koska luotan järkeeni ja sen tuottamaan turvallisuudentunteeseen.

Lapsena meillä oli joskus tapana leikkiä päiväkodissa tai eskarissa sellaista leikkiä kuin Kuka pelkää mustaa miestä. Tosin nykytilanteen valossa tuo leikin nimi saatettaisiin jossakin määrin tulkita rasistiseksi, joten ei siitä sen enempää. Hauskempi leikin nimi voisi olla vaikkapa nykypäivän lapsille pikemminkin sellainen kuin Kuka pelkää haisevaa ja parrakasta miestä. Viittaa siis puliukkoon.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7858
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #62 : Toukokuu 13, 2020, 11:02:57 »
Saat ton kuulostamaan siltä kuin "sisaria" kaatuisi kuin heinää ja tämän ammattikunnan muistuttavan lähinnä selviytymistä mad-max tyylisessä miljöössä ::) Pitää olla porun outo asiakaskunta jos tämmöinen on jokapäiväistä ja se laittaa oikein huolestuttamaan. Mitä itse olen tyttöjen kanssa jutellut niin ei sieltä paista jatkuva pelko kaikkea ja kaikkia kohtaam ;D Mut ne onkin vissiin ollu sit vaan onnekkaita ::)

Samaa mieltä. Itsekin olen tavannut mukavia, positiivisia tyttöjä.

Näistä marginaali-ilmiöistä voisi tietysti järjestää äänestyksenkin.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #63 : Toukokuu 13, 2020, 11:11:06 »
Monet hupakot voivat venyttää perjaatteitaan vakioasiakkaiden kanssa. Sitä kutsutaan luottamuksesi.

Tästä lauseesta tykkään.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #64 : Toukokuu 13, 2020, 11:38:40 »
^ Gentleman kiteyttää hyvin luottamuksen merkitystä maksuseksin puitteissa. Vastavuoroisesti myös asiakas voi venyttää periaatteitaan.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #65 : Toukokuu 13, 2020, 11:43:23 »
^ Gentleman kiteyttää hyvin luottamuksen merkitystä maksuseksin puitteissa. Vastavuoroisesti myös asiakas voi venyttää periaatteitaan.

Luottamusta voidaan myös väärinkäyttää häikäilemättömämpien tarkoitusperien saavuttamiseksi. Siksi tietyissä asioissa ei ole pakko antaa luottamussiimaa välttämättä pätkääkään, ja tämä koskee päihteitä. Jos siis niin omalla kohdallaan haluaa toimia ja luottamuksen rajat tällä tavoin määritellä.

Luottamusaseman väärinkäytöstä tunnetuimpia esimerkkejä lienee muuten huumekeisaricase Jari Aarnio. Jos Jartsa erehtyisi joskus vahingossa vilkaisemaan tätä sivua huvikseen, niin todettakoon, että minulla ei Jartsaa vastaan sinällään mitään. Taidanpa kumminkin tyytyä myös toteamaan, että aikamoisen tempun kyllä teki luottamustehtävissään, sitä en voi kiistää pätkääkään...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2020, 11:51:16 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2517
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #66 : Toukokuu 13, 2020, 12:00:39 »
Haiseva ja parrakas mies viitattiin puliukkoon. Auts😢
💊

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #67 : Toukokuu 13, 2020, 12:14:42 »
^
Muakin vähän kosketti, kun se parta on vielä työn alla😬
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2020, 12:17:07 kirjoittanut dude »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #68 : Toukokuu 13, 2020, 13:10:48 »
Viihdyttävin ketju pitkään aikaan. Kipeenä ollessa mukava lukea kuinka yksi sankari polkee polkupyörällä ympyrää ja mekastaa "minä minä minä - minä minä minä - minä minä - eikä kukaan muu. minä minä minä - minä minä - eikä kukaan muu. minä minä minä minä minä minä minä minä - jee jee jee. no se oon minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä eikä kukaan muu!"
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #69 : Toukokuu 13, 2020, 13:40:39 »
Viihdyttävin ketju pitkään aikaan. Kipeenä ollessa mukava lukea kuinka yksi sankari polkee polkupyörällä ympyrää ja mekastaa "minä minä minä - minä minä minä - minä minä - eikä kukaan muu. minä minä minä - minä minä - eikä kukaan muu. minä minä minä minä minä minä minä minä - jee jee jee. no se oon minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä eikä kukaan muu!"

Voi pojat, pojat, miten ihmeessä jaksattekin päivästä toiseen kitistä ja mussuttaa aiheettomasta kai muka kuvitellen, että joku hyväntahtoinen, sivistynyt ja älykäs lukija ei muka saisi kirjoituksistani selvää...

Ja hei, teidänhän piti itsekin olla älykkäitä, sivistyneitä ja reipasmielisiä keskustelijoita, siis todellisia herrasmiehiä, jotka pysyvät aiheessa eivätkä aiheen vierestä marise siitä kuinka joka päivä ei aurinko paista juuri teidän haluamallanne tulokulmallanne. :-*

Joten olkaa herrasmiehiä ihan aikuisten oikeasti, jos päätätte itsellenne sellaisia Gentlemanin nimimerkkejä sun muita tälle foorumille luoda. Älkööt kukaan olko susi lampaan valepuvussa. Niin se menee.

Ja Lifti, kannattaa miettiä rentouttavampaa tekemistä lepopäivinä, jos fooruminirjoittelu meinaa kovasti ottaa tunteisiin, niin pystyt palautumaankin paremmin siitä flunssastasi. :-*

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #70 : Toukokuu 13, 2020, 13:54:33 »
Jos se kuuluisi harrastuksiini, imaisisin nyt pitkät hatsit bongista ja nauraisin tälle keskustelulle. Mutta kun ei kuulu, niin tyydyn vain ihmettelemään että mistä ihmeestä tässä oikein keskustellaan.

Omalla elämänkokemuksellani rohkenen väittää, että esimerkiksi huumeiden tarjoaminen maksuksi tasokkaalle huoralle (tähän ei lasketa mitään oikeita pirihuoria) on marginaali-ilmiö, johon suurin osa hupakoista ei koskaan törmää.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #71 : Toukokuu 13, 2020, 14:19:08 »
Ymmärrän kommenttisi pointin, Sahapukki, mutta silti minulle on jo tämän vuoden puolella useammin kuin kerran, tarkalleen ottaen muutaman kerran, yritetty tarjota huumeita. Yhdenkään kanssa en ole jatkanut keskustelua, vaan blokannut samantien... Ja jossakin vaiheessa se omakin kynnys kirjoittaa tästä aiheesta luonnollisesti ylittyi. Enkä tämän langan keskustelijoista päätellen edelleenkään ole näköjään ainoa, joille on koitettu tarjota huumeita. Esimerkiksi se mitä LindaBella tuossa aikaisemmin kommentoi omalta kohdaltaan.

Nyt tosin ihan viimeaikoina on vaikuttanut asian suhteen rauhallisemmalta eivätkä narkkiyhteydenottajat ole yrittäneet olla kimpussani vähään aikaan.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2020, 14:21:01 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #72 : Toukokuu 13, 2020, 15:50:29 »
Jos se kuuluisi harrastuksiini, imaisisin nyt pitkät hatsit bongista ja nauraisin tälle keskustelulle.

Minä tuskin olisin aloittanutkaan koko aiheesta keskustelua, jos olisin imaissut bongista jotakin ja siinä samassa heittänyt hyvästit ihanan terveelle ja vetreän järjenjuoksuiselle pääkopalleni todeten, että: "Bye bye, my beautiful life..." ;D

Ihanaa elää tipan tippaa ilman mitään alkoa ja muutenkin noudattaa tätä narkkaamatonta elämäntapaani, johon liittyvät ja itseäni koskevat sanani ovat lakini. ;) Siksi myös tällaisten varoitus- ja valistusaiheiden kirjoittaminen todellakin käy järkiinsä, kun ottaa huomioon, että porukkaa näyttää olevan niin moneen eri lähtöön eikä vain minun yhteydenottajakunnassa vaan myös joidenkin muidenkin tyttöjen yhteydenottajien koko kirjossa.

Ja tosiaankaan mitään omia ja säännöllisiä reseptilääkityksiäkään ei minulla ole, jollei oteta huomioon estrogeenihormonihoitoa, johon liittyvän Spironolactonen eli testoblokkerin saan jättää kokonaan pois laskuista, kunhan tuonne Töölön vaginoplastia-pilluleikkaukseen ensin ennätän, nyt kun olen siis sinne ihan aikuisten oikeasti jonottamassa paraikaa, vaikka sinne onkin nyt jonotusaika mitä päätä huimavaa luokkaa tahansa koronakriisin hidastuksineen. Sillä sinne leikkaukseen meneviltä muutenkin edellytetään ja odotetaan juuri sitä, että on mieleltään täysin terve, mahdollisimman hyvässä fyysisessä kunnossa (juuri tästä syystä johtuen pyrin tekemään voimaharjoittelua salilla kolme kertaa viikossa poislukien tämän hetken salisulut koronan vuoksi) sekä mahdollisimman vähillä säännöllisillä lääkityksillä tai mielellään ei ollenkaan lääkityksiä leikkaukseen mennessä, jotta leikkauksen ja sitä seuraavan toipumisprosessin onnistuvuus ilman suurempia komplikaatioita olisi mahdollisimman hyvällä tasolla. Ja tähän juuri pyrinkin, samaten kuten siihenkin, että haluan edistyä niin elämässäni ylipäätäänkin kuin myös esimerkiksi opiskelussa, mikä nyt on minulle aika itsestäänselvä asia jo muutenkin, koska olen eläjä ja toimija, en luovuttaja. Siksi päihteet nyt vaan eivät kertakaikkiaan sovi kuvioihini ja sillä hyvä, ja siitä Luojallekin hyvin kiitollinen. :-*

Tämän täsmennykseni halusin vielä tähän jättää, jotta joku tätä lankaa lukeva varmasti ymmärtää, miksi päihteilyt ja tuollaiset tyrkytysmenetelmät nyt vaan eivät voi vähempää kiinnostaa tipan tippaa...

Edit: Halusin tämän lääkitysasian senkin takia vielä tässä yhteydessä mainita, ettei joku tule ja syyttävällä sormellaan osoita minua siksi, että ajattelisi, että olen jonkinsortin lääkenarkkari, vaikka minusta nimenomaan on ihanaa voida elää ilman mitään mielipidelääkkeitä ja se on suuri ilon- ja ylpeydenaihe varmasti Antti Heikkilänkin mukaan, jos hänkin siis toivoo, että ihmiset osaisivat tällä planeetalla elää ilman jatkuvia ja turhia lääkityksiä, luonnonmukaisin menetelmin. :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2020, 16:01:14 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #73 : Toukokuu 13, 2020, 17:00:23 »
Viihdyttävin ketju pitkään aikaan. Kipeenä ollessa mukava lukea kuinka yksi sankari polkee polkupyörällä ympyrää ja mekastaa "minä minä minä - minä minä minä - minä minä - eikä kukaan muu. minä minä minä - minä minä - eikä kukaan muu. minä minä minä minä minä minä minä minä - jee jee jee. no se oon minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä eikä kukaan muu!"

Täällä varmaan on muitakin jatkoajan pitkäaikaisia lukijoita? Taitaa olla niin, että joka foorumilla on omat jankkaajansa. Mieleen tulee eräs Flintstone.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5237
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #74 : Toukokuu 13, 2020, 17:30:53 »
Mä kyllä jotenkin rohkenen epäillä, että kovin moni "narkkari" ei pyöri naapurissa tai re:ssä etsimässä pillua. Eiköhän niillä ole joku ihan muu mielessä. Mulla ei oo kertaakaan näissä kuvioissa huumeet tullut vastaan. Kai se sitten riippuu ilmoittelijasta minkälaista asiakaskuntaa vetää puoleensa tms. jos niitä joillekin tulee yhtenään eteen 8)

Ja jos Samu Haber taas haluaa vetää pikku viivat ja tulla panemaan mua, niin se käy kyllä. Samulle terkkuja! 😁

Mitä sitten tulee alkoholiin niin ei se suotavaa ole. Mutta en nyt täysin jyrkkä ole siinä. Kuten Anniinakin sanoi niin vakkareiden kanssa voi olla vähän eri säännöt joskus. Mulla on yksi vakkari, joka on juonut aina aika paljon kun nähdään. Mulla ei ole ikinä tullut mieleenkään pelätä häntä. Yhdessä ollaan jopa keskusteltu hänen alkoholin käytöstään ja siihen liittyvistä ongelmista.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #75 : Toukokuu 13, 2020, 17:35:43 »
Mä kyllä jotenkin rohkenen epäillä, että kovin moni "narkkari" ei pyöri naapurissa tai re:ssä etsimässä pillua. Eiköhän niillä ole joku ihan muu mielessä. Mulla ei oo kertaakaan näissä kuvioissa huumeet tullut vastaan. Kai se sitten riippuu ilmoittelijasta minkälaista asiakaskuntaa vetää puoleensa tms. jos niitä joillekin tulee yhtenään eteen 8)

Ja jos Samu Haber taas haluaa vetää pikku viivat ja tulla panemaan mua, niin se käy kyllä. Samulle terkkuja! 😁

Mitä sitten tulee alkoholiin niin ei se suotavaa ole. Mutta en nyt täysin jyrkkä ole siinä. Kuten Anniinakin sanoi niin vakkareiden kanssa voi olla vähän eri säännöt joskus. Mulla on yksi vakkari, joka on juonut aina aika paljon kun nähdään. Mulla ei ole ikinä tullut mieleenkään pelätä häntä. Yhdessä ollaan jopa keskusteltu hänen alkoholin käytöstään ja siihen liittyvistä ongelmista.

Mä kanssa ajattelin, että ei kait narkkareilla pillu tai kulli ole mielessä, vaan eikö se kama ole tärkein asia maailmassa??
En siis omaa mitään tietämystä huume hemmoista mitä niillä päässä liikkuu, mut tuskin maksullinen seksi...vai?!?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #76 : Toukokuu 13, 2020, 17:40:13 »
Se juttu on vain siinä, että kun omassa siviilielämässäni on tullut joskus aiemmin pahemman kerran törttöiltyä eikä edes liity alaan sinänsä mitenkään, niin siihen omaan turvallisuuteen ja varovaisuuteen on vain tullut alettua kiinnittämään entistä tarkemmin huomiota elämän eri osa-alueilla oikeastaan koskien niitä jokaista, kuten varsinkin tässä nykyisessä ja pysyvästi rakkaassa elinkeinossani. Eikä tuo kaikki vaivannäkö ole todellakaan mennyt hukkaan. Ennemmin näin päin kuin osoittelisin syyttävällä sormellani itseäni sen takia, että olisin antanut raottaa tässä asiassa hieman ovea ja pahimmillan kärsinyt sen vuoksi jopa kohtalokkain menetyksin ja seurauksin. Oikeastaan siksi parempi vain, etten anna narkkareille sitä pienintäkään mahdollisuutta...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2020, 17:42:12 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #77 : Toukokuu 13, 2020, 17:41:33 »
^^^
Voiskohan tuohon päteä myös semmonen, että jos käyttäytyy ite asiallisesti forkalla ja kirjoittelee järkevästi niin ei ehkä narkkarit pyri asiakkaaksi, mutta jos ite sekoilee forkalla niin voi vetää muita sekopäitä puoleensa.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5237
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #78 : Toukokuu 13, 2020, 17:42:11 »
Mä kyllä jotenkin rohkenen epäillä, että kovin moni "narkkari" ei pyöri naapurissa tai re:ssä etsimässä pillua. Eiköhän niillä ole joku ihan muu mielessä. Mulla ei oo kertaakaan näissä kuvioissa huumeet tullut vastaan. Kai se sitten riippuu ilmoittelijasta minkälaista asiakaskuntaa vetää puoleensa tms. jos niitä joillekin tulee yhtenään eteen 8)

Ja jos Samu Haber taas haluaa vetää pikku viivat ja tulla panemaan mua, niin se käy kyllä. Samulle terkkuja! 😁

Mitä sitten tulee alkoholiin niin ei se suotavaa ole. Mutta en nyt täysin jyrkkä ole siinä. Kuten Anniinakin sanoi niin vakkareiden kanssa voi olla vähän eri säännöt joskus. Mulla on yksi vakkari, joka on juonut aina aika paljon kun nähdään. Mulla ei ole ikinä tullut mieleenkään pelätä häntä. Yhdessä ollaan jopa keskusteltu hänen alkoholin käytöstään ja siihen liittyvistä ongelmista.

Mä kanssa ajattelin, että ei kait narkkareilla pillu tai kulli ole mielessä, vaan eikö se kama ole tärkein asia maailmassa??
En siis omaa mitään tietämystä huume hemmoista mitä niillä päässä liikkuu, mut tuskin maksullinen seksi...vai?!?

No noin minäkin kyllä kuvittelisin. En ole ikinä ainakaan kuullut narkkarista, joka on sekaisin huorista 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #79 : Toukokuu 13, 2020, 17:44:48 »
^^^
Voiskohan tuohon päteä myös semmonen, että jos käyttäytyy ite asiallisesti forkalla ja kirjoittelee järkevästi niin ei ehkä narkkarit pyri asiakkaaksi, mutta jos ite sekoilee forkalla niin voi vetää muita sekopäitä puoleensa.

No minä en kyllä nyt viime aikoina ole saanut sellaisia ikävämmänpuoleisia yhteydenottoja keneltäkään kamanvetäjätyypeiltä, joten voi olla, että enemmän asialinjalla pyrkimieni tekstieni vuoksi ei ole ollut houkutusta kenelläkään laitapuolenkulkijoilla olla yhteydessä minuun enää nyttemmin. Tämänvuotisilla yhteydenotoillakin viittaan niihin muutamaan, jotka taisivat tapahtua pääosin lähinnä tuossa kolmen ensimmäisen kuukauden aikana tätä vuotta ajatellen...

Naapurin puolelta nyt voi toki muutenkin odottaa ihan millaisia yhteydenottoja tahansa...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2020, 17:46:46 kirjoittanut SielujenRakastelua »