Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen reidet  (Luettu 4437 kertaa)

Poissa ftw72

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisen reidet
« Vastaus #80 : eilen kello 11:33:51 »
Mulla on jonkin verran lihasta (ja rasvaa myös) reisissä, mutta eipä ole tullut otettua yhtään fleksaus-kuvia niistä. Tykkään paksuista reisistä kaikilla sukupuolilla. Kollegoista parhaat näkemäni reidet on kyllä Reginalla, eikä tämä ole mikään maksettu mainos.  ;D Tässä kuvassa on nyt kuitenkin mun reidet. Ja sivutissi, mutta niille ei tainnut olla omaa ketjua.
anniina räjäytti pankin  :o   

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #81 : eilen kello 13:10:24 »
Reisiä, saappaita ja jotain muuta pientä 🤭

Kuvassa MySweetMysteryn sivupersoonan Sweet Maman ensiesittäytyminen foorumilla 😎

(Reisillä siis ikää jo 50+ vuotta, ja voi kun näkisitte noitten saappaitten korot 🥵)

Kyllähän noiden reisien välissä viihtyisi hyvinkin 😍

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #82 : eilen kello 19:18:51 »

Kuvassa MySweetMysteryn sivupersoonan Sweet Maman ensiesittäytyminen foorumilla 😎

(Reisillä siis ikää jo 50+ vuotta, ja voi kun näkisitte noitten saappaitten korot 🥵)

No nyt! On upea kokonaisuus! Laittaa kyllä kierroksia koneeseen.😍🔥

Poissa Mika74

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #83 : eilen kello 20:43:52 »
Mulla on jonkin verran lihasta (ja rasvaa myös) reisissä, mutta eipä ole tullut otettua yhtään fleksaus-kuvia niistä. Tykkään paksuista reisistä kaikilla sukupuolilla. Kollegoista parhaat näkemäni reidet on kyllä Reginalla, eikä tämä ole mikään maksettu mainos.  ;D Tässä kuvassa on nyt kuitenkin mun reidet. Ja sivutissi, mutta niille ei tainnut olla omaa ketjua.

Todella kauniit reidet, noista pihdeistä ei mies niin vaan lähdekään mikäli niin päätät.

Poissa wellu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #84 : eilen kello 23:29:23 »

On mahtavat reidet.

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #85 : eilen kello 23:48:49 »

Yes ma’am  :inlove: