Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Waltasali  (Luettu 287 kertaa)

Poissa heppunormaali

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Waltasali
« : eilen kello 01:09:36 »
Kuka noista Waltasalin dominoista on ykkönen ? Tietysti asia on subjektiivinen mutta ketä voisit suositella? En hae mitään extreme juttuja vaan sellaista asialleen vihkiytynyttä dominaa joka siis itsekin pitää tehtävästä. Mikään ei ole pahempaa kuin sellainen josta huokuu välinpitämättömyys asiaa kohtaan.

Aika heikosti on kuvaa palveluntarjoajista. Lady Eira on ehkä eniten ollut esillä ja en voi mitenkään moittia hänen tyyliään ja habitustaan.Entä muut?

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Waltasali
« Vastaus #1 : eilen kello 01:26:01 »
Mainitsemasi ihanan Lady Eiran lisäksi suosittelen Ilkimys Kataa, Valtiatar Lumi on myös kieroutunut perverssi. Eiran kanssa olen ollut kahdessa sessiossa, Katan kanssa kuudessa, joista yhdessä oli Lumi mukana.
Jumalatar Lilithin olen tavannut sessioiden ulkopuolella muutaman kerran ja mitä olen kuullut kanssapervoilta niin on erittäin hyvä Domme ja muutenkin kiva persoona. Mutta sanon lopuksi Jussi Vareksen sanoin ”päätä vittu itte”.

Lojun nyt Tallinnassa hotellissa, laiva oli täällä 00.30 ja huomenna on Femdom-party Kultus clubilla. Mukanani on clubin omistajan kehoituksesta omia leluja ja iso annos leikkimielisyyttä, ennakkoluulottomuutta ja kiimaa.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 01:29:49 kirjoittanut Tyler »

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : eilen kello 01:49:36 »
Tässä leikkikaluja jotka raapasin laatikosta mukaan ja varpaankynnet lakattu asianmukaisesti.

Poissa PekkaJii

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 11:19:36 »
Domina Misseä voin suositella. En ole muiden Waltasalilla työskentelevien dommien kanssa sessionut, joten heistä en tiedä.