Mustakin pieni, kunnioittava ja rajojen sisällä pysyvä ihastuminen voi hyvin kuulua GFE:hen, kuin suola kananmunan päällä. En nimittäin koe, että asiakas olisi ikinä ihastunut minuun ihmisenä. Hän ei tunne mua vaan sen pienen kaistaleen työminääni, joka hänen kanssaan tulee esiin. Jos hän näkisi koko kuvan, voisi olla ihan eri ääni kellossa 😂
Ennemmin koen, että ihastunut asiakas on ihastunut johonkin joka nousee hänestä itsestään eli siihen, miltä hänestä *tuntuu* onnistuneen kohtaamisen jälkeen: vapautuneelta, arvostetulta, huomioidulta, ymmärretyltä, kyvykkäältä, halutulta, mitä ikinä ne lämpimät tunteet itse kullakin mahtaa olla.
Ne on ihania tunteita ja niistä saakin nauttia.
Hyvin sanottu, komppaan tätä!
Aina kun tapaan vakkarin, tuntuu kuin joku laittaisi valot päälle sieluni hämärään huoneeseen. Tapaamisemme ovat tyypillisesti pitkiä ja sisältävät paljon muutakin kuin pelkkää panemista, vaikka seksi hänen kanssaan hyvää onkin. Tapaamiset antavat minulle valtavaa hyvänolontunnetta joka kestää pitkään ja ilman muuta vaikuttaa positiivisesti muuhunkin elämääni. Vieläkin hämmästyttää että rahalla voi ylipäätään saada tällaista täydellisyyttä hipovaa ja elämän laadun kannaltakin tärkeää palvelua. Tämä on se asia josta näillä tapaamisilla maksan ja mitä muuta voi "kaupalliselta varatyttöystavältä" enää halutakaan. Loistavaa työtä!

Tuotahan se vakkarius parhaimmillaan on.