Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Auttakaa pääsemään hupakoinnissa alkuun  (Luettu 1004 kertaa)

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
Auttakaa pääsemään hupakoinnissa alkuun
« : eilen kello 11:32:58 »
Olen lukenut pari aiheeseen liittyvää kirjaa (Ammattirakastaja ja Oma valinta) ja selaillut keskustelujanne täällä. Uskon, että olen perehtynyt aiheeseen jo varsin hyvin ja olen täysin valmis tähän harrastukseen – nimenomaan harrastustasolla, sillä arki pitää kiireisenä.

Ilmoitukseni on ollut naapurisivustolla esillä pari viikkoa. Viestejä on tullut päivittäin ja kontakteja on syntynyt, mutta tapaamisiin asti ei ole vielä edetty. Välillä mietin, teenkö jotain väärin – vai eikö aasialaiselle MILF:lle ole sitten kysyntää? 😅

Tiedän, että vaatimukseni voivat rajata joukkoa: minulla ei ole omaa paikkaa ja  olen tarkka turvallisuudesta – harrastan vain turvaseksiä. Näin olen ilmoituksessani korostanut. Silti yhteydenotoissa porukka tuntuu haluavan suuseksiä paljalten minun luonani, joten olen kovin kovin hämmentynyt.

Palvelun tarjoajat: muistatteko miten pääsitte alkuun, oliko samoja vaikeuksia?

Palvelun käyttäjät: auttakaa pääsemään hupakointineitsyydestä! Saa vaikka jälkeen päin kirjoittaa rapsan palvelualttiudesta jos jotakuta epäilyttää olenko oikea vai en. Jos ei kohta rupea tapahtumaan, niin pakko kai vain kerättävä kimpsut ja kampsut ja lopetettava päivähaaveilut. Päivittäinen odottaminen on niin uuvuttavaa.
Liikun Länsi-Vantaan ja Itä-Espoon suunnilla 😘

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Auttakaa pääsemään hupakoinnissa alkuun
« Vastaus #1 : eilen kello 12:29:57 »
Itse en ikinä laittaisi ilmoon mies tietää minne menen, en vaatis jotain pituutta ja vielä vähemmän kuvaa. Asetuppa itse asiakkaan asemaan, aukeeko?

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 12:35:14 »
Itse en ikinä laittaisi ilmoon mies tietää minne menen, en vaatis jotain pituutta ja vielä vähemmän kuvaa. Asetuppa itse asiakkaan asemaan, aukeeko?

Nytpä tuli hyviä pointteja! Kiitos!

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : eilen kello 12:43:34 »
Luin ilmoituksesi muistaakseni eilen, Siinä kerroit että sytyt pidemmistä miehistä, oliko min 180cm.

Olen itse alle 180cm ja tuon teksikohtasi takia en sinulta aikaa kysyisi vaikka muuten tekisi mieli. Toisaalta taas, tuskinpa minua lyhyyteni takia edes haluaisit tavata niin mitään vahinkoa ei tapahdu.

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 13:02:50 »
Luin ilmoituksesi muistaakseni eilen, Siinä kerroit että sytyt pidemmistä miehistä, oliko min 180cm.

Olen itse alle 180cm ja tuon teksikohtasi takia en sinulta aikaa kysyisi vaikka muuten tekisi mieli. Toisaalta taas, tuskinpa minua lyhyyteni takia edes haluaisit tavata niin mitään vahinkoa ei tapahdu.

Pahoittelut tästä! Kerroin omista preferensseistäni aivan tarpeettomasti ilmoituksessani. Korjasin jo ilmoitukseni, jos vaikka nyt uskaltaa paremmin ottaa yhteyttä :)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #5 : eilen kello 13:23:35 »
No. Minä nyt asun sinua kaukana joten en voi varata aikaa vaikka haluaisin. Mutta jos turska lukee että tuota naista kiinnostaa tietyntyyppinen asiakaskunta joihin itse en kuulu mutta kelpaan toki maksajana minäkin niin aika moni tällainen taitaa jättää väliin. Vaikka olisit heidän silmissään kuinka hot tahansa.

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 13:29:13 »
No. Minä nyt asun sinua kaukana joten en voi varata aikaa vaikka haluaisin. Mutta jos turska lukee että tuota naista kiinnostaa tietyntyyppinen asiakaskunta joihin itse en kuulu mutta kelpaan toki maksajana minäkin niin aika moni tällainen taitaa jättää väliin. Vaikka olisit heidän silmissään kuinka hot tahansa.

Kiitos palautteesta! En ole tosiaan tätä tehnyt aiemmin, niin lähdin selvästi väärällä tavalla liikkeelle. Haluaisin oikeasti vain miellyttää, ja auttaa teitä saamaan sitä mitä kaipaatte. Toivottavasti joku antaa mahdollisuuden vielä.

Poissa Hupi

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : eilen kello 14:09:42 »
– eikö aasialaiselle MILF:lle ole sitten kysyntää? 😅

Varmaan kysyntääkin on, itselle kokemukset aasialaisista suomeakin puhuvista pt:istä melko huonoja.

Jos varaan 30min tai 45min tai 60min ajan niin 15min jälkeen aletaan usein hoputtaan "Etkö jo tule? Seuraava asiakas tulee ihan kohta."

Nämä kokemukset mustannut omat kokemukset aasialais vivahteisista pt"istä.
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.
Toisinaan sattuu päähän ja paljon.

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : eilen kello 14:42:56 »
– eikö aasialaiselle MILF:lle ole sitten kysyntää? 😅

Varmaan kysyntääkin on, itselle kokemukset aasialaisista suomeakin puhuvista pt:istä melko huonoja.

Jos varaan 30min tai 45min tai 60min ajan niin 15min jälkeen aletaan usein hoputtaan "Etkö jo tule? Seuraava asiakas tulee ihan kohta."

Nämä kokemukset mustannut omat kokemukset aasialais vivahteisista pt"istä.

Haluaisin uskoa että palveluntarjoajia on monenlaisia, myös suomalaisten joukossa. Todella harmillista, että jotkut eivät ole palveluhenkisiä. Olen ollut itse monenlaisissa asiakaspalveluhommissa ja tiedän kyllä millainen on hyvä asiakaspalvelija. Tällä tontilla olen vaan kovin nuubi ja kaipaan vähän ohjausta päästääkseni alkuun. Tulen toimimaan vain harrastuspohjalla, joten jonoa ei kyllä kerry 😅 Voin taata, että minuun ei tarvitse pettyä 😊

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : eilen kello 15:46:57 »
Kerrot olevasi naimisissa, minulla herää ajatus siitä että auto, mies odottaa pihassa kun olet käymässä. Ok-talon pihassa?
Kunn puhutaan hutsuilusta eli huoraamisesta, pelkkä maininta kuvan merkityksestä ja ikärajaus saa ihmettelemään; Vaikuttaako ulkonäkö hintaan?
Minun nenään haisee palaneelle eli jonkin sortin huijaukselle,
Vahvasti.
Slippery when wet!

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : eilen kello 16:16:06 »
Kerrot olevasi naimisissa, minulla herää ajatus siitä että auto, mies odottaa pihassa kun olet käymässä. Ok-talon pihassa?
Kunn puhutaan hutsuilusta eli huoraamisesta, pelkkä maininta kuvan merkityksestä ja ikärajaus saa ihmettelemään; Vaikuttaako ulkonäkö hintaan?
Minun nenään haisee palaneelle eli jonkin sortin huijaukselle,
Vahvasti.

Heippa! Ensinnäkin on hyvin epäreilua minua kohtaan sanoa minua huijariksi, kun kukaan teistä ei ole minua tavannut. Käsitys varmasti muuttuu, kun vaan tutustuu minun. Alkaa olla jo uuvuttavaa väitellä tästä asiasta kanssanne. Toiseksi tiedän sen verran, että minulla on oikeus valita asiakkaani, epäkunnioittavien kanssa en jatka keskustelua. Tämä on universaalisääntö. Hintalappu, joka on keskiluokkaa, tulee olemaan sama kaikille, joiden kanssaan sovitaan tapaaminen. Ja näemmä rehellisyyttä ei arvosteta näissä piireissä, kun rehellisenä kertoo omasta elämästä. Mutta näillä asioilla oikeastaan tarkoituksenmukaisesta karsin epäkunnioittavat miehet, tarkoitukseni on löytää vain PARI luotettavaa ihmistä, kenen kanssaan lähteä touhuamaan. Kuvalla herättäisi luottamukseni :) Joten täytyy kai vain odottaa sitä oikeaa asiakasta :)

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (1)
« Vastaus #11 : eilen kello 17:49:28 »
Yllä on annettu ihan hyviä pointteja; hyvässä mainoksessa ei kerrota omista preferensseistä, suhdestatuksesta, turvakeinoistaan ja jättäisin asiakkaalta kuvan kysymisen pois. Laitan sulle yksityisviestiä.

Näin alkuun suosittelen lukemaan muiden suomalaisten, kokeneempien ilmoituksia. Ilmoituksen kannattaa olla riittävän pitkä, koska yleensä suomalaiset haluavat kuitenkin kertoa jotain itsestään ja paveluistaan ja tuntuu, että ne kolmen lauseen ilmoitukset on aina osoittautuneet huijauksiksi (tai ovat lyhyitä, koska kirjoittaja ei osaa suomea). En yritä sanoa, että kopioi kokonaan "ammattilaisten" ilmoituksia, mutta niistä kannattaa hakea mallia. Kirjoita rohkeasti itsestäsi, missä olet hyvä, mistä sytyt (tykkäätkö erityisesti suuseksistä? hellästä menosta? tukasta vetämisestä? lelujen käytöstä?) sekä lopussa lyhyesti miten sinuun olisi hyvä ottaa yhteyttä mahdollsimman selkeästi.
Ahkera keikkailija ja opiskelija. Googlaamalla "miiranmatkassa" löydät varmasti perille.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #12 : eilen kello 18:05:47 »
Jos heittää tuon maagisen 180cm, ei tarvi kyllä ihmetellä miksi ei onnistu. Keiden luulet saavan täysin ilmaiseksi Tinderistä seksi seuraa, jos pitää laittaa ainoastaan yksi ainut kriteeri? Se on miehet, jotka ovat yli 180cm.

Tässä en nyt sano, etteikö yli 180cm miehet osta seksiä, sanon vain että seksipalveluita ostavat ovat miehiä joiden on syystä tai toisesta vaikea saada seksiä. Se voi tarkoittaa vain tietynlaista seksiä tai seksiä ylipäätään. Ja yksi syy mikä huomattavasti heikentää madhollisuuksia tässä internetdeittailun maailmassa on olla keskimittainen tai sen alle.

Ja tämä karsii myös niitä, jotka juuri ja juuri sen 180cm tavoittaa.

Myöskään en suosittele kirjoittamaan "Ei ole väliä miltä näytät", koska me kaikki tiedetään, että sillä on aina väliä. Mutta me myös oletamme, että ammattilainen vähintään yrittää näytellä kuin sillä ei olisi väliä.

Asiakas haluaa seuraavia asioita ensikontaktissa: turvallinen ja kiinnostunut palveluntarjoaja. Kannattaa välttää olemasta itsekeskeinen tai välinpitämätön kun vastaa viesteihin. Itsekeskeisyydellä tarkoitan sitä, että käytännössä lurittelet tapahtuman kuningattarena mieltymyksilläsi niin tiukat raamit tapaamiselle, että asiakkaalle tulee olo mekaanisesta suorituksesta vailla mitään leikkiä.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #13 : eilen kello 18:18:39 »

Myöskään en suosittele kirjoittamaan "Ei ole väliä miltä näytät", koska me kaikki tiedetään, että sillä on aina väliä. Mutta me myös oletamme, että ammattilainen vähintään yrittää näytellä kuin sillä ei olisi väliä.

Olet väärässä.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Punaistasilkkia

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : eilen kello 18:23:24 »
Jos heittää tuon maagisen 180cm, ei tarvi kyllä ihmetellä miksi ei onnistu. Keiden luulet saavan täysin ilmaiseksi Tinderistä seksi seuraa, jos pitää laittaa ainoastaan yksi ainut kriteeri? Se on miehet, jotka ovat yli 180cm.

Tässä en nyt sano, etteikö yli 180cm miehet osta seksiä, sanon vain että seksipalveluita ostavat ovat miehiä joiden on syystä tai toisesta vaikea saada seksiä. Se voi tarkoittaa vain tietynlaista seksiä tai seksiä ylipäätään. Ja yksi syy mikä huomattavasti heikentää madhollisuuksia tässä internetdeittailun maailmassa on olla keskimittainen tai sen alle.

Ja tämä karsii myös niitä, jotka juuri ja juuri sen 180cm tavoittaa.

Asiakas haluaa seuraavia asioita ensikontaktissa: turvallinen ja kiinnostunut palveluntarjoaja. Kannattaa välttää olemasta itsekeskeinen tai välinpitämätön kun vastaa viesteihin. Itsekeskeisyydellä tarkoitan sitä, että käytännössä lurittelet tapahtuman kuningattarena mieltymyksilläsi niin tiukat raamit tapaamiselle, että asiakkaalle tulee olo mekaanisesta suorituksesta vailla mitään leikkiä.

Mitä ihmettä tää saapasjalkakolli selittää 😃😃 ihan ufo juttuja.
Enjoy your LIFE!

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #15 : eilen kello 18:40:29 »
^ No mä olen vähän sellainen, erilainen.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa BrockLanders

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : eilen kello 18:50:25 »
Poistoon. Luin aloituksen huonosti: luulin jostain syystä, että oli turska.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 18:56:46 kirjoittanut BrockLanders »

Poissa Lunavex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : eilen kello 18:53:10 »
Se ettei ole omaa paikkaa ottaa asiakkaita vastaan, karsii osan asiakkaista. Ainakin itse käytän vain niitä palveluntarjoajia, joilla on paikka. En kutsu kotiini.

Poissa Alpo

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #18 : eilen kello 18:58:15 »
Kyllä varmasti suostuvainen Milf kiinnostaa , siitä se ei jää kiinni.
Näin vanhana pervona minua ilmoituksessa kiinnostaisi saada tietää että saako sinun persettä tai varpaita nuolla ja tietenkin saako paljasta pillua nuolla ? miten on anaaliseksin laita ja siihen suuntaan jotenkin sillain sievin sanankääntein ei näin niinkuin minä tässä . Olen lisäksi vielä moukka enkä mikään runoilia .

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #19 : eilen kello 19:43:00 »
En syyttänyt huijariksi vaan sanoin että minun nenään....
Miiralla oli hyvä, selkeä neuvo asiaan.
Saapasjalkakolli ja hupi puhuvat viisaita sanoja joista ei hyödytä pahoittaa mieltään.
Punainen silkki ei liene potentiaalinen asiakas mutta sitten taas...
Tarkoitan että tottakai pt näkee asian toisin kun turska mutta jos aiot saada asiakkaita, kyllä me turskat, meidän näkemykset ratkaisee.
Meillä on varaa olla väärässä koska maksava asiakas on oikeassa silloinkin kun on väärässä.

En ole yhdenkään pt.n kanssa koskaan kinannut, riidellyt eikä kontaktissa kumpikaan koskaan ole pahoittanut mieltään, kerran olen kääntynyt ovella, syystä.

Sen ilmoituksen pitäis olla sellainen hunajapurkki joka houkuttelee nallet paikalle 😉

Toivotan onnea ja menestystä enkä todellakaan tarkoittanut loukata kirjoituksellani 🌹
Slippery when wet!